رمز ارز

ضربه یک میلیارد دلاری بایننس به خرس‌های ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، از تبدیل وجوه باقی‌مانده در صندوق سرمایه‌گذاری Industry Recovery Initiative خود، از استیبل کوین BUSD به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB)، خبر داده و به این ترتیب، ضربه‎ای یک میلیارد دلاری به خرس‌های ارز دیجیتال وارد کرده است.
این خبر توسط چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، در توییتر اعلام شد. او همچنین اظهار داشت که برخی از جابجایی‌های سرمایه به صورت آنچِین انجام می‌‌شوند و این صرافی، شفافیت را تضمین می‌کند. این حرکت بایننس نشانه روشنی از اعتقاد این صرافی به رشد بازار ارزهای دیجیتال در آینده است.
انتشار این خبر، انرژی زیادی به جامعه ارزهای دیجیتال داده و بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که این حرکت می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش ناگهانی قیمت رمزارزهای بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین، باشد. کی یانگ جو، مدیرعامل شرکت تحلیلی CryptoQuant نیز در توییتر اظهار داشت که این اعلامیه، منجر به فشار خرید یک میلیارد دلاری برای این ارزهای دیجیتال خواهد شد.
این تصمیم بایننس در بحبوحه تلاش‌های فزاینده برای بقای کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده اتخاذ می‌شود؛ زیرا چالش‌های بانکی همچنان به عنوان یک مانع مهم ادامه دارند. به تازگی، بانگ سیگنچر (Signature Bank)، یک موسسه مالی مستقر در نیویورک که اخیراً برای جذب سپرده‌های ارزهای دیجیتال تلاش کرده بود، مجبور به تعطیلی ناگهانی شد. بانک‌های سیلیکون ولی و سیلورگیت نیز هفته گذشته از توقف فعالیت‌های خود خبر داده بودند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا