بازی

نینتندو امسال در گیمزکام حضور نخواهد داشت

نینتندو امسال در گیمزکام حضور نخواهد داشت

در حالی که هنوز سه ماه تا زمان برگزاری رویداد گیمزکام (GamesCom) سال جاری باقی مانده، نینتندو تایید کرد که امسال در آن حضور نخواهد داشت.

سخنگوی نینتندو اروپا در بیانیه‌ای با وب‌سایت Games Wirtschaft توضیح داد که این شرکت در این کنفرانس که در کلن، آلمان برگزار می‌شود حضور نخواهد داشت. در این بیانیه آمده است:

گیمزکام یک رویداد مهم برای نینتندو است. با این حال، امسال، پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفته‌ایم که در کلن شرکت نکنیم. در عوض، بازیکنان می‌توانند بازی‌های نینتندو سوییچ را در رویدادهای متعددی در سراسر آلمان تجربه کنند.

نینتندو

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها

گیمزکام ۲۰۲۲ که قرار است از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آگوست (۲ تا ۶ شهریور) برگزار شود، ترکیبی از یک نمایش فیزیکی در شهر کلن آلمان و همچنین یک رویداد آنلاین خواهد بود. همچنین افتتاحیه رویداد در ۲۳ آگوست (اول شهریور) برگزار می‌شود.

هنوز مشخص نیست که کدام شرکت‌ها در این رویداد حضور خواهند داشت. در زمان نگارش این خبر، تنها تعداد کمی از ناشران از جمله THQ Nordic و Koch Media حضور خود را تایید کرده‌اند. همچنین اخیرا شایعاتی به حضور ایکس باکس در آن اشاره داشتند.

همچنین مایکروسافت برنامه نمایشی سبک E3 خود برای ایکس‌ باکس و بازی‌های بتسدا را در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار خواهد کرد که ۹۰ دقیقه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا