بازی

ویدیو جدیدی از Sonic Frontiers با محوریت سیستم مبارزات آن منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیو جدیدی از Sonic Frontiers با محوریت سیستم مبارزات آن منتشر شد [تماشا کنید]

اخیرا ویدیو ۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers منتشر شده بود و حالا ویدیو مفصل جدیدی با محوریت سیستم مبارزات بازی سونیک به نمایش گذاشته شده است.

طبق ویدیو جدیدی از بازی Sonic Frontiers منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، به نظر می‌رسد سونیک برای مبارزه و مقابله با دشمنان کاملا عجیب و غریب خود، از چندین حرکت مختلف مانند ضربات سریع و مشت استفاده می‌کند. علاوه بر این، سونیک همچنان برخی از حملات قدیمی خود مانند Homing Attack را خواهد داشت.

همچنین برخی حرکات هیجان انگیز جدید در دسترس خارپشت محبوب سگا قرار گرفته، به عنوان مثال در برخی موارد بازیکنان باید دکمه‌ای را به صورت مداوم بزنند تا موج‌های شوک به سمت دشمنان آزاد شود.

بازیکنان همچنین می‌توانند از قابلیت چرخش جدید سونیک که spin-cycle نامیده می‌شود، برای دور زدن دشمنان استفاده کنند تا آن‌ها را به روش مختلفی بی دفاع کنند. با وجود این حرکات متنوع، به نظر می‌رسد بازی سونیک گیم پلی جذابی خواهد داشت و بازیکنان برای مبارزات خود می‌توانند استراتژی‌های مختلفی را امتحان کنند.

هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Sonic Frontiers مشخص نشده، اما در حال حاضر انتظار می‌رود که در اواخر سال جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا