بازی

ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند

ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند

بازی لست آو آس (The Last of Us Part 1) چند روز پیش برای پی‌سی منتشر شد ولی از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد و این موضوع باعث ناراحتی طرفداران شده است. 

تنها ۴۳٪ از کاربران استیم تجربه بازی The Last of Us Part 1 را به دیگران پیشنهاد می‌دهند و خیلی‌ها از مشکلات فنی آن ناراحت هستند. اکنون ناتی داگ به این موضوع واکنش نشان داده و با انتشار بیانیه‌ای از همه عذرخواهی کرده است. ناتی داگ در ادامه متعهد شد که مشکلات بازی را هرچه سریع‌تر برطرف کند.  

مطلب پیشنهادی:چرا سازندگان سریال The Last of Us هاگ‌ها را با Cordyceps عوض کردندزامبی‌های خطرناک‌تر
چرا سازندگان سریال The Last of Us هاگ‌ها را با Cordyceps عوض کردند

از این رو روز سه شنبه آپدیت جدیدی برای لست آو آس منتشر می‌شود تا مشکل حرکت دوربین با ماوس را برطرف کند. یک به روزرسانی بزرگ‌تر نیز اواخر هفته در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد تا به بهبود کلی بازی کمک کند. ناتی داگ همچنین از همه بازیکنان می‌خواهد که از جدیدترین درایورهای انویدیا و AMD استفاده کنند.

پورت پی‌سی بازی Last of Us

پورت پی‌سی لست آو اس چند هفته پیش تاخیر خورده بود تا بیشتر بهینه شود. با این وجود مشکلات فنی بازی باعث شده که نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 به بدترین عنوان تاریخ استودیو تبدیل شود. موضوع ناراحت کننده این است که خیلی‌ها سال‌ها چشم انتظار عرضه این بازی برای پی‌سی بودند ولی این لانچ باعث ناامیدی آن‌ها شده است. 

باید به این نکته اشاره کنیم که پورت پی‌سی این عنوان توسط استودیو Iron Galaxy ساخته شده است. این استودیو سابقه ریمستر Metroid Prime و پورت Uncharted: Legacy of Thieves Collection را در کارنامه خود دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا