بازی

جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed Mirage پیش از معرفی رسمی فاش شد

جزئیات جدیدی از Assassin’s Creed Mirage پیش از معرفی رسمی فاش شد

در حالی که یوبیسافت قرار است شنبه هفته آینده جزئیات بیشتری درباره بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر کند، حالا جزئیات بیشتری درباره این عنوان فاش شده است.

شب گذشته، یوبیسافت رسما تایید کرد که بازی بعدی از سری اساسینز کرید، Assassin’s Creed Mirage نام دارد و در رویداد بعدی Ubisoft Forward که ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود به‌طور کامل معرفی خواهد شد. حالا یک افشاگر معتبر فاش کرده که این بازی دارای یک شهر، یعنی بغداد خواهد بود که شامل چهار منطقه جداگانه می‌شود که هر کدام از آن‌ها باس منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم[ !!]
تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم

همانطور که قبلا هم ادعا شده بود، در این عنوان شاهد بازگشت به ریشه‌های اصلی فرنچایز Assassins’s Creed خواهیم بود و اکنون گفته شده که قابلیت‌هایی از جمله پرتاب چاقو و مکان‌های مخفی روی پشت بام‌ها در این بازی دوباره حضور خواهند داشت. علاوه بر این، در Mirage تلاش شده تا تراکم جمعیت بازی سال ۲۰۱۴ این سری، یعنی Assassin’s Creed Unity بازسازی شود.

همچنین ظاهرا در این عنوان شاهد قابلیت Social Stealth از بازی‌های قدیمی فرانچایز خواهیم بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد بین جمعیت NPCها مخفی می‌شوند.

در این بازی بازیکنان کنترل شخصیت Basim از Assassin’s Creed Valhalla را در دست خواهند داشت. هرچند ابتدا قرار بود به عنوان یک بسته الحاقی برای Valhalla منتشر شود، اما یوبیسافت سال گذشته تصمیم گرفت تا آن را به یک عنوان مستقل تبدیل کند.

درباره زمان انتشار بازی هنوز چیزی اعلام نشده و احتمالا در رویداد آینده این موضوع اعلام خواهد شد. البته بلومبرگ اخیرا گزارش داده بود که Assassin’s Creed Mirage در بهار سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا