بازی

ویدیو مقایسه ریمیک بازی Resident Evil 4 و نسخه اصلی را از اینجا ببینید

ویدیو مقایسه ریمیک بازی Resident Evil 4 و نسخه اصلی را از اینجا ببینید

ویدیوی مقایسه‌ای از ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4) به صورت آنلاین منتشر شده که تفاوت‌های بین بازی اصلی و جدید و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

این ویدیو که توسط ElAnalistaDeBits گردآوری شده، نه تنها پیشرفت‌های بصری ریمیک رزیدنت اویل ۴ را برجسته می‌کند که باعث شده جو بازی ترسناک‌تر شود، بلکه برخی از تغییرات طراحی مانند طراحی ژاکت لئون را نشان می‌دهد که بیشتر شبیه به نسخه آلفای اصلی شده است. در زیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

ریمیک بازی Resident Evil 4 در جریان رویداد State of Play سونی امروز با انتشار تریلر جدیدی رسما معرفی شد که تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کردند. بازی برای طرفداران سری رزیدنت اویل، حسی آشنا و جدید خواهد داشت، زیرا دارای یک خط داستانی احیا شده است که زیربنا و مسیر عنوان اصلی را حفظ خواهد کرد.

کپکام در معرفی بازی آورده است:

این بازی برای دستیابی به پیشرفته‌ترین کیفیت یک عنوان ترسناک بقا مناسب سال ۲۰۲۳ در دست ساخت است که در عین حال جوهره بازی اصلی را نیز حفظ خواهد کرد. هدف ما این است که بازی را برای طرفداران سری آشنا کنیم و با این وجود، حس و حال تازه‌ای به آن بدهیم. این کار با تفسیر مجدد خط داستانی بازی در عین حفظ مسیر اصلی، مدرن‌سازی گرافیک و به‌روزرسانی کنترل‌ها طبق استانداردهای مدرن، انجام می‌شود.

بازی رزیدنت اویل 4

رزیدنت اویل 4 (محصول سال ۲۰۰۵) همچنان بالاترین امتیاز متاکریتیک را در میان بازی‌های شرکت کپکام دارد – نمره ۹۶ از ۱۰۰ – و طبق آخرین آمار رسمی، بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

بازسازی بازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فصل اول سریال Resident Evil: Infinite Darkness – یک اقتباس درخور از رزیدنت اویلمسیری درست برای اقتباس از دنیای رزیدنت اویل
نقد فصل اول سریال Resident Evil: Infinite Darkness – یک اقتباس درخور از رزیدنت اویل


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا