بازی

عرضه بازی Company of Heroes 3 به تعویق افتاد

عرضه بازی Company of Heroes 3 به تعویق افتاد

شرکت سگا شب گذشته رسما اعلام کرد که عرضه بازی Company of Heroes 3 تا سال میلادی ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. سومین قسمت از سری محبوب استراتژی قرار بود در روز ۱۷ نوامبر منتشر شود، اما برای سه ماه دیگر به تعویق افتاده است.

این عنوان اکنون در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد و به توسعه‌دهنده Relic Entertainment زمان بیشتری برای بهبود تجربه بازی پیش از انتشار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟از حافظه ویدئویی کارت گرافیک غافل نشوید
برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟

طبق گفته سگا، استودیو Relic به زمان بیشتری نیاز داشت تا بر بهبود کلی، بالانس و تنظیم دقیق Company of Heroes 3 کار کند و مطمئن شود که انتظارات بازیکنان را برآورده کرده و عمیق‌ترین تجربه تاکتیکی در این سری را ارائه می‌دهد.

Company of Heroes 3 اولین بار در جولای سال ۲۰۲۱ معرفی شد و بازیکنان می‌توانستند نسخه پری‌آلفای آن را در استیم دانلود کرده و بازی کنند. از آن زمان تاکنون، استودیو Relic تغییرات متعددی اعمال کرده و ویژگی‌های جدیدی بر اساس بازخورد بازیکنان به بازی اضافه کرده است.

Company of Heroes 3

این موارد شامل «تمرکز قوی‌تر بر روی جزئیات بصری و جزئیات در طول نبرد»، بهبود موقعیت‌یابی دوربین بازی و اطلاعات دقیق‌تر مینی‌مپ است. Relic همچنین می‌گوید که با تجزیه و تحلیل رفتار بازیکنان در بخش چندنفره آلفا که در نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد، توانستند گروه‌های جنگ، درخت‌های ارتقا، واحدها و توانایی‌های فراخوانی آن‌ها را بهبود ببخشند.

جاستین داودزول، مدیر کل Relic در بیانیه‌ای درباره این تاخیر گفت:

همکاری با جامعه توسعه Company of Heroes طی سال‌های گذشته تجربه‌ای ارزشمند بوده و از همه مشارکت‌های صورت گرفته در قسمت سوم بازی بی‌نهایت سپاسگزاریم.

ما می‌خواهیم بزرگ‌ترین و چشمگیرترین بازی تاریخ فرنچایز خود را ارائه دهیم، به این معنی که برای رفع باگ‌ها، ایجاد توازن و صیقل دادن به بازی به زمان بیشتری نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان تجربه‌ای خارق‌العاده در زمان عرضه خواهند داشت.

این بازی توسط موتور Essence Engine 5، جدیدترین تکامل فناوری RTS اختصاصی Relic ساخته شده و دارای یک نقشه مبارزاتی پویا است که در آن بازیکنان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی را فرماندهی و کمپین متفقین را برای بازپس‌گیری سرزمین ایتالیا رهبری می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا