بازی

تصاویر نسخه پی‌سی بازی‌های Returnal و Sackboy لو رفت

تصاویر نسخه پی‌سی بازی‌های Returnal و Sackboy لو رفت

شخصی به تازگی اسکرین شات‌های با کیفیتی از دو بازی Returnal، شوتر سوم شخص انحصاری پلی استیشن ۵ ساخته استودیو Housemarque و همچنین بازی Sackboy: A Big Adventure انحصاری پلی استیشن ۴ و ۵ را منتشر کرده است.

با مشاهده این عکس‌ها باید گفت یا با تصاویر جعل شده بسیار دقیقی روبرو هستیم یا در واقع با اسکرین شات‌هایی اصلی نسخه‌های پی سی این عناوین انحصاری پلی استیشن روبرو هستیم.

مطلب پیشنهادی:معنی نام پردازنده‌های اینتل چیست؟دیگر با دیدن نام CPUها گیج نشوید
معنی نام پردازنده‌های اینتل چیست؟

البته ناگفته نماد که پیش‌زمینه‌ای برای این دو عنوان انحصاری وجود دارد. هر دو بازی در سال ۲۰۲۱ در لیک عظیم Nvidia Geforce Now ظاهر شده بودند. اگرچه انویدیا در آن زمان گفته بود که هیچ چیزی در این لیست را جدی نگیرید، گذشت زمان ثابت کرده که اکثر آن نام‌ها مربوط به پورت واقعی بازی‌های انحصاری سونی بودند.

در ردیت، کاربر EmpressOfSony چندین اسکرین شات از بازی Returnal و Sackboy که ظاهرا روی رایانه شخصی اجرا شده‌اند را ارسال کرده است. در این اسکرین شات‌ها شاهد کنترل‌های صفحه کلید قابل تنظیم و همچنین تنظیمات گرافیکی هستیم.

به نظر می‌رسد که Returnal از نرخ فریم نامحدود، مقیاس‌بندی وضوح تصویر و همچنین رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کند. منوی بازی‌ها در واقع لیست گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای صفحه کلید و همچنین گرافیک ارائه می‌دهند.

سونی هنوز به طور خاص دو بازی Returnal یا Sackboy را برای رایانه‌های شخصی معرفی نکرده است. با این حال، شواهدی مبنی بر اینکه هر دو بازی در راه عرضه برای پی‌سی هستند، رو به افزایش است. هفته گذشته، ریترنال با نام رمزی «Oregon» در پایگاه داده‌های استیم ظاهر شده بود و نشان داد که به زودی باید منتظر تاریخ عرضه رسمی آن باشیم. ورود Sackboy به پایگاه داده‌های استیم نیز سال گذشته کشف شده بود.

البته سونی جاه طلبی‌های خود برای گسترش کسب و کار بازی‌های خود فراتر از کنسول‌های پلی استیشن را پنهان نکرده است. چندی پیش آن‌ها اعلام کردند که تا سال ۲۰۲۵ شاهد نیمی از عناوین آن‌ها برای رایانه‌های شخصی و موبایل خواهیم بود، زیرا این شرکت قصد دارد درآمد خود را در پلتفرم‌های غیر از پلی‌ استیشن سه برابر کند

این شرکت بازی‌های انحصاری بیشتری را برای پی‌سی عرضه خواهد کرد. در حالی که اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد پورت بسیار خوب God of War 2018 بودیم، باید منتظر عرضه مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves و همچنین Spider-Man Remastered و Mile Morales در ادامه سال میلادی باشیم که به طور رسمی تایید شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا