بازی

بازسازی Dead Space را پیش‌خرید کنید، نسخه دوم را رایگان دریافت کنید!

بازسازی Dead Space را پیش‌خرید کنید، نسخه دوم را رایگان دریافت کنید!

بازسازی بازی ترسناک محبوب Dead Space کمتر از سه هفته دیگر از راه می‌رسد و بازیکنان را باری دیگر راهی ایستگاه فضایی «ایشیمورا» می‌کند. اما اگر به این سری تازه‌وارد هستید و پس از اتمام نسخه اول می‌خواهید ادامه داستان «آیزاک کلارک» را تجربه کنید، الکترونیک آرتز یک پیشنهاد ویژه برایتان دارد.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید

ریمیک دد اسپیس مدتیست که در تمام پلتفرم‌های مقصدش برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که EA اخیرا به شکلی بی سر و صدا یک پاداش جدید برای پیش‌خرید اضافه کرده است. اکنون با پیش‌خرید این عنوان می‌توانید نسخه دوم سری یعنی Dead Space 2 را به صورت رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است که این نسخه از Dead Space 2 همان نسخه اصلی بازی است و قرار نیست یک ریمستر یا ریمیک از آن را دریافت کنید.

هنوز مشخص نیست داستان ریمیک Dead Space تا چه حد به بازی اصلی وفادار باشد. آیا صفر تا صد داستان مشابه همان چیزی است که قبلا تجربه کردیم، یا این بازی می‌خواهد خط داستانی جدیدی را برای آینده سری آغاز کند؟ جواب هر چه باشد، در هر صورت Dead Space 2 عنوانیست که تمام طرفداران سبک ترسناک و کلا بازی‌های ویدیویی باید تجربه کنند.

بازی Dead Space 2

شخصا این عنوان را مدتی پیش دوباره به پایان رساندم و باید بگویم که بازی از نظر مکانیکی همچنان پا به پای بازی‌های مدرن می‌درخشد. حتی می‌‎توان گفت اگر بازی یک به‌روزرسانی گرافیکی دریافت کند، شاید بتواند بازیکنان ناآگاه را فریب دهد که در حال تجربه یک بازی محصول سال ۲۰۲۳ هستند!

در هر صورت، بازسازی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه یا ۷ بهمن برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود تا این فرنچایز بعد از نزدیک به ده سال غیبت بازگردد. تا آن موقع می‌توانید از مقاله «هر آن‌چه که باید از ریمیک Dead Space بدانید» بهره ببرید تا خود را برای جنگی دوباره با نکرومورف‌ها آماده کنید!

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]

تماشا از طریق یوتیوب

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا