بازی

نسخه نسل نهمی Witcher 3 اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

نسخه نسل نهمی Witcher 3 اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

استودیو سی‌ دی پراجکت (CD Projekt) به تازگی تایید کرد که نسخه به‌روز شده بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.

در جریان فراخوان عایدی نیمه اول سال در روز چهارشنبه، رئیس و مدیر عامل مشترک سی دی پراجکت، آدام کیزینسکی گفت که این بازی «در مسیر» برنامه‌ریزی شده قرار دارد تا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

او همچنین گفت که این شرکت انتظار دارد حماسه جدید ویچر که در ماه مارس معرفی شد، شامل «بیش از یک بازی» باشد.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

نسخه نسل نهمی بازی Witcher 3 در ابتدا قرار بود سال گذشته عرضه شود و تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتد. با این حال، در ماه آوریل CD Projekt دوباره انتشار آن را به تاخیر انداخت و برای تکمیل پروژه، توسعه بازی را به داخل استودیو خود آورد.

نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس این بازی به‌ صورت خارجی توسط Saber Interactive ساخته می‌شد که قبلاً پورت نینتندو سوییچ را نیز بر عهده داشتند. سی دی پراجکت در آن زمان اعلام کرد که در حال ارزیابی وسعت کاری است که باید انجام شود و توسعه آن با مشکل مواجه نشده است.

نسخه نسل نهمی Witcher 3 با پیشرفت‌ها و بهبودهایی همراه خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت رهگیری پرتو و همچنین زمان بارگذاری سریع‌تر اشاره کرد. همچنین این نسخه شامل تمامی محتوای قابل دانلود و آیتم‌های بسته الحاقی الهام گرفته از سریال نتفلیکس خواهد بود.

Witcher

این بازی به عنوان خرید مستقل برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و همچنین به‌ عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای کسانی که قبلاً این بازی را در رایانه‌های شخصی، ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن ۴ خریده بودند، عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا