بازی

کوئنتین تارانتینو یک «فیلم پادکست» راه‌اندازی می‌کند

کوئنتین تارانتینو یک «فیلم پادکست» راه‌اندازی می‌کند

شرکت‌های رسانه‌ای SiriusXM و Stitcher اخیرا همکاری خود با کوئنتین تارانتینو مبنی بر راه‌اندازی یک فیلم پادکست به نام The Video Archives Podcastرا اعلام کرده‌اند که قرار است تارانتینو و راجر اوری میزبانی آن را برعهده داشته باشند. همانطور که طرفداران این دو در جریان هستند، مدت‌ها قبل از اینکه به هالیوود بیایند و با آثار خود عاشقان فیلم را تحت‌تاثیر قرار دهند، در فروشگاه اجاره فیلم «Video Archives» در منهتن، کالیفرنیا کارمند بودند.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

در این پادکست، تارانتینو و اوری فیلم‌های برگرفته از مجموعه واقعی نوارهای VHS (سیستم ویدیویی خانگی) را که قبلا به مشتریان توصیه می‌کردند و اکنون تارانتینو مالک آن است، بازبینی کرده و مورد بحث قرار خواهند داد. همانطور که در بیانیه مطبوعاتی آمده است، «از فیلم‌های جنجالی جیمز باند گرفته تا عناوین غافلگیرکننده، این دو نفر شنوندگان را در معرض فیلم‌هایی قرار می‌دهند که نمی‌دانستند آن را دوست دارند، به فیلم‌های مورد علاقه خود جوایزی می‌دهند و البته کیفیت فیلم‌ها را ارزیابی می‌کنند». تارانتینو و اوری در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند:

ما هرگز تصور نمی‌کردیم که ۳۰ سال پس از کار باهم پشت پیشخوان Video Archives، دوباره کنار هم باشیم و دقیقا همان کاری را انجام دهیم که در آن زمان انجام می‌دادیم: با علاقه در مورد فیلم‌ها صحبت کنیم. تماشای فیلم چیزی بود که در ابتدا ما را به هم نزدیک کرد و با هم دوست شدیم، و این عشق ما به فیلم است که هنوز هم پیوند میان ما دو نفر را حفظ کرده است. بنابراین خود را با مجموعه اصلی آرشیو ویدیو احاطه کردیم، جایی که هر دو قبل از تبدیل شدن به فیلمسازان مشهور در آن کار می کردیم و به دوران طلایی VHS در زمان سفر کردیم. ما دوست داریم درباره فیلم‌ها بحث کنیم، و می‌خواهیم به شما در پادکست آرشیو ویدیویی خوش آمد بگوییم تا با ما و کارمند جدید آرشیو گالا همراه شوید و جواهرات پنهان VHS در قفسه‌های ما را کشف کنید.

کوئنتین تارانتینو

تارانتینو همچنین در مصاحبه پیشین خود درباره دوران حضورش در فروشگاه Video Archives صحبت کرد. او در این ویدیو چندین فیلم را نام برد که به نظر می‌رسید فیلم‌های مورد علاقه‌اش باشند؛ Blow Out به کارگردانی برایان دی پالما، ریو براوو از هاوارد هاکس و راننده تاکسی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی.

آخرین اثر کوئنتین تارانتینو فیلم Once Upon A Time…In Hollywood است که موفق به دریافت جایزه اسکار نیز شد. تاکنون اخبار جدیدی مبنی بر پروژه بعدی او یا حتی زمان اکران آن اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا