بازی

سگا بار دیگر تاکید کرد که Sonic Frontiers به تعویق نخواهد افتاد

سگا بار دیگر تاکید کرد که Sonic Frontiers به تعویق نخواهد افتاد

مدیریت سگا بار دیگر تاکید کرده که هیچ برنامه‌ای برای به تاخیر انداختن Sonic Frontiers به دلیل استقبال ضد و نقیض طرفداران و رسانه‌ها وجود ندارد.

پس از جلسه توجیهی سه ماهه اول برای سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۳، کویچی فوکازاوا، معاون اجرایی ارشد سگا سامی و ماکوتو تاکاهاشی، معاون اجرایی شرکت به سوالاتی درباره تعدادی از موضوعات پاسخ دادند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال

یک سوال پرسیده شد که آیا سگا به دنبال بازخورد بازیکنان و مطبوعات، انتشار Sonic Frontiers را به تعویق می‌اندازد تا آن را بهبود بخشد یا خیر. ترجمه رسمی پاسخ سگا به انگلیسی می‌گوید:

ما در حال حاضر به تعویق انداختن عرضه این بازی فکر نمی‌کنیم. قصد داریم در ارتباط و همدلی با طرفداران، بخش‌هایی را که می‌توان در جدول زمانی توسعه منعکس کرد را اعمال کنیم.

آی‌پی Sonic یکی از عناوین اصلی ما محسوب می‌شود که در دراز مدت به فروش آن ادامه می‌دهیم و طی سال مالی آینده نیز به تقویت آن می‌پردازیم.

مدیران همچنین خاطرنشان کردند که انتظار دارند موفقیت فیلم Sonic the Hedgehog 2 تأثیر مستقیمی بر فروش بازی Sonic Frontiers داشته باشد. در بیانیه آن‌ها آمده است:

ما انتظارات زیادی از Sonic Frontiers، بازی مهمی که قرار است در زمستان امسال عرضه شود، داریم. فیلم قبلی باعث رشد فروش بازی‌های سونیک شد و بر کسب و‌ کار دریافت مجوز برای سونیک (مثل فروش کالاهای مربوط به فرنچایز) نیز پس از اکران فیلم تاثیری مثبت گذاشت.

انتظار می‌رود که این بار نیز فیلم جدید همین اثر را روی این فرنچایز بگذارد. خصوصاً حالا که موفقیت بزرگتری را نسبت به فیلم قبلی داشته و در حالی که قصد داریم دامنه آی‌پی سونیک را گسترش دهیم، می‌خواهیم برای عنوان جدید نیز امتیازی مثبت را در نظر بگیریم.

Sonic Frontiers

در مصاحبه‌ای با VGC در ماه ژوئن، تاکاشی ایزوکا، رئیس استودیوی Sonic Team، اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای به تاخیر انداختن بازی Sonic Frontiers پس از نمایش گیم‌پلی آن وجود ندارد.

جف کیلی، مجری Opening Night Live گیمزکام، چند روز پیش اظهار داشت که «نگاهی تازه و اخباری جدید در مورد Sonic Frontiers» در جریان برنامه زنده در ۲۳ آگوست نمایش داده خواهد شد.

Sonic Frontiers هنوز هم قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شود. با این حال، ناشر هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام نکرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا