بازی

جفری دین مورگان: سریال اسپین‌آف مگی و نیگان مغزتان را منفجر می‌کند

جفری دین مورگان: سریال اسپین‌آف مگی و نیگان مغزتان را منفجر می‌کند

جفری مورگان اخیرا درباره سریال اسپین‌آف جزیره مردگان (Isle of the Dead) که در حقیقت روی شخصیت‌های نیگان و مگی تمرکز دارد، صحبت و اعلام کرده فیلمنامه را خوانده و داستان آن «می‌تواند مغزتان را منفجر کند». در سریال جزیره مردگان شخصیت‌های نیگان و مگی ری با هم از مکان اصلی سریال واکینگ دد جدا شده و به منهتن پسا آخرالزمانی، جهانی ناآشنا و دیوانه‌وار در دنیای مردگان متحرک سفر می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

 ستارگان سریال یعنی جفری مورگان و لورن کوهن، تهیه‌کنندگان اجرایی اسپین‌آف هستند و الی جورن نیز به عنوان شورانر و خالق سریال همکاری می‌کند. جفری دین مورگان در پست توییتری خود گفت:

خیلی عالی است، می‌خواهم این را اعلام کنم که درباره سریال Isle of the Dead بسیار هیجان‌زده هستم. خوشحالم که می‌توانم این ماجراجویی را به عنوان شخصیت نیگان ادامه دهم و بار دیگر با لورن کوهن [مگی] هم‌بازی شوم. ما فیلمنامه این فصل را خوانده‌ایم و این توانایی را دارد تا مغزتان را منفجر کند.

۶ قسمت از فصل نخست سریال جزیره مردگان تابستان امسال در منهتن فیلمبرداری می‌شود و برای پخش در سال ۲۰۲۳ آماده خواهد شد. علاوه بر جفری مورگان و لورن کوهن که ایفای نقش‌های اصلی را برعهده دارند، گایوس چارلز از بازیگران جدیدی است که در این سریال حضور دارد. وی قرار است نقش آیزاک را بازی کند؛ یک بازمانده بی‌رحم و مردی خانواده‌دوست که برای ساختن فضایی امن برای همسر و دخترانش تلاش زیادی می‌کند.

در این جهان جدید، شهر در حال فروپاشی بوده و مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر و وحشت تبدیل کرده‌اند.

اسپین آف مگی و نیگان یا همان Isle of the Dead برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا