بازی

فیلم Morbius دوباره در سینماها اکران خواهد شد؛ آن هم به لطف میم!

فیلم Morbius دوباره در سینماها اکران خواهد شد؛ آن هم به لطف میم!

اخبار جدید حاکی از آن است فیلم موربیوس (Morbius) که تقریبا ۲ ماه پیش در سینماها اکران شد، پس از حواشی مختلف، اکنون برای اکران مجدد به سینماها بازمی‌گردد. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد کنه فیلم موربیوس تنها چند هفته پس از اکران برای تماشا در پلتفرم‌های دیجیتال در دسترس قرار گرفت و در ابتدا منتقدان نظرات بسیار منفی نسبت به آن نشان دادند.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟

به دنبال نارضایتی منتقدان و عملکرد نه‌چندان مناسب فیلم جدید سونی، با مجموع فروش ۷۳ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و مجموع فروش جهانی ۱۶۳ میلیون دلار به کار خود پایان داد. با این اوصاف، اکنون فیلم موربیوس طرفداران زیادی پیدا کرده و با به راه انداختن کمپین‌هایی در فضاهای اجتماعی خواستار ساخت دنباله آن نیز هستند! این فیلم همچنین در دیسکورد طرفداران زیادی دارد و حتی پس از اینکه یکی از طرفداران بارها آن را به طور کامل در توییچ پخش کرد، تیتر خبرها شد. بر همین اساس این فیلم قرار است دوباره به سینماها بازگردد و در بیش از ۱۰۰۰ سینما نمایش داده شود.

دکتر مایکل موربیوس یکی از شخصیت‌های جنجالی و جذاب مارول است که سرانجام پایش به سینما باز شد و جرد لتو (بازیگر برنده جایزه اسکار) ایفای نقش او را برعهده داشت. وی متخصص بیوشیمی است که از بیماری خونی نادر و مرگباری زجر می‌برد. او که به سختی دنبال یک درمان است، با استفاده از DNA یک خفاش خون‌آشام روی خودش آزمایش خطرناکی را اجرا می‌کند که نهایتا باعث تبدیل شدنش به یک خون آشام می‌شود.

در اخبار مرتبط خواندیم که واکنش‌های اولیه به فیلم Morbius بسیار بد هستند و جرد لتو از عصا و ویلچر در صحنه ساخت Morbius استفاده می‌کرد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا