تکنولوژی

افزایش بیش از 500 درصدی فروش گوشی‌های تاشو در فصل اول 2022

اگرچه گوشی‌های تاشو قدمت کمی در بازار دارند، اما در همین مدت زمان هم توانسته‌اند فروش و رشد مناسبی را تجربه کنند. حالا طبق گزارشی جدید، فروش این محصولات در فصل اول 2022 رشد 571 درصدی را نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته میلادی داشته است.

طبق گزارش شرکت تحقیقات و مشاوره DSCC، فروش گوشی‌های تاشو در بازه زمانی ژانویه تا مارس به 2.22 میلیون دستگاه رسیده که رشد چشمگیری را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. با این حال همچنان نسبت به بهترین فروش سه‌ماهه این محصولات یعنی 4.2 میلیون در فصل چهارم 2021، پایین‌تر است.

سامسونگ پیشتاز در بازار گوشی‌های تاشو

همانطور که می‌توان انتظار داشت، سامسونگ بیشترین فروش را در این بازار تجربه می‌کند و جدیدترین گوشی‌های تاشو کره‌ای‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سهم 51 درصدی در بازار داشته و پرفروش‌ترین گوشی تاشو بازار بوده. در مقام دوم گوشی گلکسی زد فولد 3 قرار گرفته است. در حقیقت سامسونگ 74 درصد بازار را تحت کنترل خود دارد.

فروش گوشی‌های تاشو

پس از سامسونگ، هواوی بیشترین سهم را در بازار دارد و سهم این کمپانی به 20 درصد رسیده است. در حقیقت میزان فروش گوشی‌های تاشو هواوی در فصل اول 2022 نسبت به فصل قبلی افزایش داشته که علت این موضوع را باید در عرضه گوشی هواوی P50 پاکت جستجو کرد. بنابراین کاربران به گوشی‌های تاشو صدفی علاقه بیشتری دارند.

فروش گوشی‌های تاشو

انتظار می‌رود فروش گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی افزایش هم پیدا کند. در حقیقت به گفته DSCC، فروش گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 بالاتر از نسل کنونی خواهد بود. همچنین احتمالا قیمت گوشی‌های تاشو با گذر زمان کاهش می‌یابد و حتی شاید سامسونگ قیمت نسل بعدی سری گلکسی زد را هم کاهش دهد.

فروش گوشی‌های تاشو

در حالت کلی انتظار می‌رود تا پایان سال 2022، فروش گوشی‌های تاشو به 16 میلیون واحد برسد که رشد مناسبی نسبت به 2021 به حساب می‌آید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا