رمز ارز

اظهارات میلیاردری که به آینده رمزارزها خوش بین است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارک کیوبن، کارآفرین و میلیاردر مشهور، در اظهارات جدید خود اعلام کرد که نسبت به آینده اتریوم، فوق‌العاده خوش‌بین است.
به‌روزرسانی ادغام (merge) که انتظار می‌رود در کمتر از یک ماه آینده انجام شود، مصرف انرژی اتریوم را به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد. کیوبن این را عاملی «مهم» می‌داند که می‌تواند وضعیت صعودی اتریوم را تقویت کند. با این حال، این میلیاردر از ارائه هرگونه پیش‌بینی دقیق قیمت خودداری کرد، با این استدلال که نمی‌داند قیمت اتریوم در کوتاه‌مدت به ادغام چه واکنشی نشان خواهد داد. به گفته کیوبن، پس از ادغام، برنامه‌های کاربردی کافی وجود خواهند داشت که باعث پذیرش گسترده دومین شبکه بلاکچینی بزرگ شوند.
کیوبن، ستاره برنامه Shark Tank مدتی است که ستاره اتریوم بوده است. در نوامبر سال گذشته، او تا آنجا پیش رفت که خود را یک «ماکسیمالیست اتریوم» توصیف کرد که معتقد است اتریوم به دلیل کاربردهای خود، دست بالا را دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پلتفرم DefiLlama، اتریوم همچنان ۵۸ درصد از کل ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بخش ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد.
کیوبن که زمانی کارایی‌های موز را بیشتر از بیت کوین می‌دانست، اکنون ذهنیت خود را در مورد این ارز دیجیتال کاملاً تغییر داده است. او اکنون بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش می‌بیند که در رقابت مستقیم با طلا است. در عین حال، کیوبن همچنان نسبت به کاردانو، یکی از رقبای برتر اتریوم، به شدت بدبین است. او اخیراً اظهار داشت که دوج کوین از کاردانو مفیدتر است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا