بازی

نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village معرفی شد

نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village معرفی شد

شب پیش طی رویداد State of Play کپکام نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 8 (Resident Evil Village) را برای پلتفرم PSVR 2 معرفی کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

شب پیش سونی چند بازی جدید برای هدست واقعیت مجازی جدید خود معرفی کرد که یکی از مهم‌ترین آ‌ن‌ها Resident Evil Village بود. تریلری که شب پیش به نمایش درآمد گیم‌پلی بازی را به ما نمایش می‌دهد و شخصیت لیدی دیمیتریس نیز در آن دیده می‌شود. باید اشاره کنیم که کپکام نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 7 را نیز چند سال پیش منتشر کرده و بازخوردهای خوبی هم کسب کرده بود. 

Resident Evil Village برای کپکام موفقیت‌های زیادی به همراه داشت و تنها طی یک هفته، سه میلیون نسخه فروش داشت. آخرین آمار منتشر شده از فروش رزیدنت اویل ۸ نشان می‌دهد فروش آن از مرز ۶ میلیون نسخه عبور کرده است. انتظار می‌رود استقبال بازیکنان از نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۸ نیز بسیار خوب باشد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده کنید:

کپکام هنوز تاریخ عرضه این نسخه را اعلام نکرده، اما احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ همزمان با هدست PSVR 2 وارد بازار خواهد شد. همچنین باید اشاره کنیم که کپکام شب گذشته از ریمیک رزیدنت اویل ۴ رونمایی کرد که برای کنسول‌های نسل نه و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits – هدایت‌گر ارواحاولین اثر استودیوی امبر لب یک عنوان درخشان است
بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits – هدایت‌گر ارواح


ویجی موبایل: بهترین مراحل جی تی ای سن آندریس و بازی های سبک موبایلی

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا