رمز ارز

مدیر صندوق بین‌المللی پول: سرمایه‌‌گذاران نباید پشت رمزارزها را خالی کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته کریستالینا جورجیوا، مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول (IMF)، شکست اخیر ترا نباید دلیلی شود که مردم به طور کامل به صنعت ارزهای دیجیتال پشت کنند. وی برخلاف اظهارات قبلی‌اش، خدمات سریع‌تر و هزینه‌های بسیار پایین‌تر را که این کلاس از دارایی ارائه می‌کند، ستایش کرد.
اتفاقات مربوط به توکن لونا و استیبل کوین الگوریتمی آن یعنی UST همراه با سقوط قابل‌توجه قیمت بسیاری از دارایی‌های دیجیتال دیگر، باعث ایجاد وحشت در بین سرمایه‌گذاران شده است. با این حال، کریستالینا جورجیوا، اقتصاددان بلغاری و مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول، استدلال کرد که مردم نباید سقوط ترا را دلیلی برای رها کردن کل صنعت ارزهای دیجتال بدانند. از نظر او، پروژه‌های بلاکچینی متعددی وجود دارد که مزایای خاصی را ارائه می‌کنند و مردم نباید آن‌ها را با شکست‌های اخیر مقایسه کنند. وی اضافه کرد که استیبل کوین‌هایی که توسط پول نقد یا سایر دارایی‌ها پشتیبانی می‌شوند، گزینه سرمایه‌گذاری با ریسک کمتری نسبت به آنهایی هستند که برای حفظ ارزش خود به الگوریتم‌ها متکی هستند (مانند UST). اوایل امسال، او چندان با صنعت ارزهای دیجیتال موافق نبود و ادعا کرده بود که دارایی‌های دیجیتال، بدون پشتوانه و ذاتاً بی‌ثبات هستند.
در همین حال، مدیرعامل بانک مرکزی فرانسه، فرانسوا ویلروی، در اظهارات جدید خود گفته که مردم به دلیل سقوط بازار تا حدی اعتماد خود را به ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) از دست داده‌اند و در مقابل، اعتماد بیشتری به بانک‌های مرکزی ایجاد شده است.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا