بازی

بازی های Spider-Man بیش از ۳۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند

بازی های Spider-Man بیش از ۳۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند

مراسم State of Play شب پیش پر از عناوین بزرگ بود، اما برای خیلی‌ها مهم‌ترین خبر آن انتشار بازی مرد عنکبوتی (Marvel’s Spider-Man) و اسپین‌آف مایلز مورالز برای پی‌سی بود. در همین راستا، آمار رسمی فروش این دو بازی نیز اعلام شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

دیشب ریمیک Resident Evil 4 و Street Fighter 6 معرفی شدند و اسکوئر انیکس نیز از گیم‌پلی Final Fantasy 16 رونمایی کرد. با این وجود معرفی نسخه پی‌سی Spider-Man از هر چیزی برای پی‌سی‌بازان مهم‌تر بود. سونی پس از شایعات فراوان به صورت رسمی انتشار Marvel’s Spider-Man Remastered و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برای پی‌سی تایید کرد. 

این کمپانی همچنین اطلاعاتی از میزان فروش این دو بازی را با طرفداران در میان قرار داده است. دو عنوان ساخته شده توسط استودیو Insomniac در مجموع بیش از ۳۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. این توسعه دهنده در حال حاضر روی دو بازی ابرقهرمانی دیگر نیز کار می‌کند که Spider-Man 2 و ولورین هستند. شایعات همچنین اشاره دارند که استودیو Insomniac یک بازی چند نفره نیز در دست ساخت دارد. 

بازی مرد عنکبوتی

برنامه عرضه بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی کامپیوتر همچنان در حال گسترش است و به صورت مداوم گزارش‌های بیشتری در این مورد منتشر می‌شود. چندی پیش هم خبر رسید بازی انحصاری پلی استیشن ۵ یعنی Returnal برای پی‌سی عرضه می‌شود که هنوز این شایعه به صورت رسمی توسط سونی تایید نشده است.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی موبایل: بهترین مراحل جی تی ای سن آندریس و بازی های سبک موبایلی

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا