بازی

پورت ضعیف Wo Long: Fallen Dynasty منجر به بمباران نقدهای منفی در استیم شده است

پورت ضعیف Wo Long: Fallen Dynasty منجر به بمباران نقدهای منفی در استیم شده است

Wo Long: Fallen Dynasty به جمع پورت‌های ضعیف پی‌سی پیوست که در چند سال اخیر منتشر شدند، چرا که جدیدترین عنوان استودیو Team Ninja در استیم با امتیازهای کاربران «اغلب منفی» روبرو شده است. بازیکنان به شدت از عملکرد ضعیف بازی و همچنین مسائل دیگری مانند کنترل‌های افتضاح صفحه کلید و ماوس انتقاد کردند.

Wo Long شب گذشته با نقدهای نسبتا درخشان منتقدان عرضه شد و در حال حاضر در OpenCritic امتیاز ۸۲ از ۱۰۰ دارد. با این حال، واکنش بازیکنان تاکنون برعکس بوده است – حداقل از سوی کسانی که آن را روی رایانه شخصی خود تجربه کردند.

در زمان نگارش این خبر، تنها ۳۵ درصد از ۳۸۷۵ نفری که بازی Wo Long را در استیم نقد کردند، از آن رضایت دارند. در حالی که بسیاری از طرفداران اعتراف کردند از خود بازی لذت می‌برند، وضعیت فعلی این پورت بسیار دردناک است، تا جایی که برای بدشانس‌ترین‌ها اصلاً اجرا نمی‌شود.

Wo Long

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Troll | گودزیلا نروژی وارد می‌شودفیلمی پرماجرا از سینمای نروژ
نقد فیلم Troll | گودزیلا نروژی وارد می‌شود

رایج‌ترین نظر در بین بازیکنان استیم Wo Long در حال حاضر این است که «بازی از نظر ظاهری ضعیف اجرا می‌شود»، با افت نرخ فریم مداوم، استاترینگ آزاردهنده و مشکلات لیتنسی که باعث می‌شود مبارزات پویای این عنوان با تاکید بر زمان‌بندی، تقریباً برای برخی غیرقابل بازی کردن باشد.

برخی می‌گویند که بازی حتی بدون کرش یا وارد شدن به یک صفحه سیاه ناامیدکننده برای آن‌ها اجرا نمی‌شود. وضعیت در استیم دک حتی بدتر است، اگرچه طبق وب‌سایت استودیو، این بازی در واقع در دستگاه قابل حمل ولو پشتیبانی نمی‌شود.

به طور کلی، بازیکنان بهینه‌سازی فعلی Wo Long را با وضعیت بازی Wild Hearts در زمان لانچ مقایسه کردند که آن نیز چند هفته پیش بمباران شد. علاوه بر این، Fallen Dynasty ظاهراً با در نظر گرفتن کنترلرها پورت شده که منجر به کنترل‌های نامناسب با ماوس و صفحه‌ کلید می‌شود، یک مشکل رایج در بازی‌های سولزلایک.

پورت ضعیف Wo Long: Fallen Dynasty منجر به بمباران نقدهای منفی در استیم شده است - lastech

خریداران از «دوربین تحمل‌ناپذیر» درون بازی شکایت کردند و از توسعه‌دهندگان انتقاد کردند که فکر می‌کنند این روزها همه بازیکنان رایانه‌های شخصی هنوز با یک کنترلر بازی می‌کنند.

با این حال، بسیاری از نقدهای منفی تاکنون هیچ تاثیری بر محبوبیت Wo Long در استیم نداشته است. این عنوان در حال حاضر بسیار قوی ظاهر شده و تنها چند ساعت پس از عرضه به بیش از ۷۰ هزار بازیکن رسید. امیدواریم سازندگان به زودی آزاردهنده‌ترین مشکلات فنی آن را برطرف کنند تا پی‌سی‌بازها در نهایت بازی را با وضعیت بهتری تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهتریناز مرد آهنی گرفته تا ثور: عشق و تندر
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهترین


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا