بازی

با صدای خودتان زامبی‌های بازی Dead Island 2 تکه‌تکه کنید!

با صدای خودتان زامبی‌های بازی Dead Island 2 تکه‌تکه کنید!

آمازون (Amazon) ویژگی جالبی برای دد آیلند ۲ (Dead Island 2) معرفی کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از صدای خود با دنیای بازی تعامل داشته باشند. 

این ویژگی Alexa Game Control نام دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد جنبه‌هایی از بازی را با صدای خود کنترل کنند. این ویژگی از همه میکروفون و هدست قابل اتصال به پی‌سی یا کنسول پشتیبانی می‌کند. شما برای استفاده از Alexa Game Control باید یک اکانت آمازون داشته باشید ولی نیازی به دستگاه Echo نیست.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

آمازون سعی کرده با استفاده از بازی Dead Island 2 بازیکنان را بیشتر با این قابلیت آشنا کند. به عنوان مثال شما با Alexa Game Control می‌توانید راحت‌تر در دنیای بازی مسیر و آدرس مکان‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. زامبی‌ها هم به صدای شما واکنش نشان می‌دهند و با گفتن عبارت هی زامبی (Hey zombie) توجه آن‌ها به شما جلب می‌شود.

بازی Dead Island 2

این ویژگی در حال حاضر تنها با پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس سازگار است. دد آیلند ۲ اولین عنوانی است که از Alexa Game Control پشتیبانی می‌کند، ولی این ویژگی در آینده به بازی‌های بیشتری اضافه خواهد شد. استیون برنشتاین (Steve Bernstrin)، مدیر الکسا گیمز (Alexa Games)، با حضور در رویداد گیمزکام در این باره توضیح داد:

گیمرها با استفاده از صدای خود برای تحریک زامبی‌ها، درخواست کمک، فعال کردن توانایی‌های خاص در حین مبارزه و موارد دیگر آن هم بدون نیاز به گفتن عبارت «الکسا»، استفاده از دستگاه اکو یا خرید هر سخت افزار دیگری از یک تجربه فراگیرتر لذت خواهند برد.

شب گذشته در مراسم افتتاحیه گیمزکام، دو تریلر از Dead Island 2 به نمایش گذاشته شد. همچنین فهمیدیم بازی مذکور روز ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود.


چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا