بازی

جرج مارتین: روایت داستان تارگرین‌ها در House of the Dragon چهار فصل طول می‌کشد

جرج مارتین: روایت داستان تارگرین‌ها در House of the Dragon چهار فصل طول می‌کشد

سریال خاندان اژدها یا همان House of the Dragon طی این ۸ قسمت منتشر شده به خوبی ثابت کرده که جانشینی شایسته برای نسخه قبلی خود، سریال بازی تاج و تخت است. همانطور که می‌دانید سریال اصلی Game of Thrones با هشت فصل داستان خود را تقریبا کامل کرد و به پایان رسید، اما جرج مارتین درباره این سریال می‌گوید که تکمیل داستان تارگرین‌ها تنها به ۴ فصل ۱۰ قسمتی نیاز دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ جاسوس برتر انیمه‌ها که نمی‌شود دوست‌شان نداشتآن‌ها که خیانت می‌کنند؛ جذاب‌ترند
۱۰ جاسوس برتر انیمه‌ها که نمی‌شود دوست‌شان نداشت

خاندان اژدها حدود ۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال اصلی جریان دارد و داستان خاندان تارگرین‌ها و جنگ داخلی مشهور آن را روایت می‌کند. این سریال در طول ۸ اپیزودی که منتشر شده توانسته نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. House of the Dragon شخصیت‌های جدیدی را برای ریشه‌یابی در اختیار ما قرار داده است، اما همچنین داستان‌ها و درگیری‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد که مستقیما به پیش‌گویی «شاهزاده‌ای که وعده داده شده بود» مربوط می‌شود.

جرج مارتین اخیرا در پست وبلاگ خود به طور خلاصه به جهش‌های زمانی در این سریال پرداخت. درست از قسمت اول، به مخاطبان یک درس تاریخ از سال ۱۰۱ پس از میلاد داده شد و به زمان اصلی وقایع سریال منتقل شد. مارتین در مورد پرش‌های زمانی نوشت: «فکر می‌کنم رایان کندال (شورانر) این کار را به خوبی انجام داده» و اضافه کرد که او هم «آلیسنت» و «رینیرا» جوان‌تر و هم نسخه‌های بزرگسال و هم بازیگران زنی که آن‌ها را بازی می‌کنند دوست دارد.

سریال خاندان اژدها

در حالی که کتاب‌های مارتین به صورت دقیق به تاریخ تارگرین می‌پردازند و بر رویدادهایی تاکید می‌کنند که واقعا شخصیت‌ها را از هم جدا کرده‌اند، او آرزو می‌کند که سریال «زمان بیشتری برای بررسی رابطه بین رینیرا و سر هاروین، ازدواج دیمون و لانا، مدت زمان حضور آنها در پنتوس، تولد کودکان مختلف و هر چیز دیگری که مجبور شدیم از آن بگذریم، در نظر می‌گرفت.»

جرج مارتین به این موضوع نیز اشاره کرد که اگر هر فصل ۱۳ قسمت داشت، می‌شد همه جزییات را به طور کامل به تصویر کشید. با این حال او به خوبی می‌داند که این تصمیم ممکن است باعث شکایت برخی از طرفداران مبنی بر سرعت بسیار پایین سریال را به دنبال داشته باشد. او همچنین بیان کرد:‌ «چهار فصل کامل ۱۰ قسمتی طول می‌کشد تا عدالت را در مورد رقص اژدها از ابتدا تا انتها انجام دهیم.»

در اخبار مربوط به این سریال خواندیم که هر قسمت از سریال House of the Dragon میانگین ۲۹ میلیون بیننده دارد. همچنین بد نیست بدانید که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده و همچنین می‌توانید نقد قسمت هفتم آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا