بازی

Dead by Daylight از کراس‌اوور با رزیدنت اویل و اتک آن تایتان خبر داد

Dead by Daylight از کراس‌اوور با رزیدنت اویل و اتک آن تایتان خبر داد

بازی ترسناک Dead by Daylight همچنان پله‌های ترقی را طی می‌کند و موفق‌تر از قبل عمل می‌کند و استودیو سازنده کانادایی Behavior Interactive نگاهی اجمالی از محتوای آینده بازی را در اختیار ما گذاشته است.

به‌روزرسانی آتی شامل منفورترین قاتل بازی تاکنون، The Dredge خواهد بود و برگزاری رویدادهای کراس‌اوور با عناوین معروفی همچون اتک آن تایتان (Attack on Titan) و رزیدنت اویل (Resident Evil) نیز در راه است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه

فصل جدید بازی تحت عنوان Roots of Dread قرار است روز ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. این فصل شامل بازماندگان و قاتلان کاملا جدیدی خواهد بود که توسط استودیو مونترال طراحی شده‌اند.

همانطور که قبلا ذکر شد، قاتل جدید بازی The Dredge نام دارد و «توده‌ای بی‌شکل و بی‌ریخت از اندام‌های در هم پیچ خورده» است که احتمالا منزجرکننده‌ترین شخصیت شرور بازی Dead by Daylight تاکنون باشد.

در زیر می‌توانید نگاهی به قاتل جدید داشته باشید:

بازی ترسناک Dead by Daylight

Dredge توسط یک بازمانده جدید به نام Haddie Kaur که در هندوستان زاده شده و در کودکی به شهر کبک کانادا نقل مکان کرده، همراهی خواهد شد. این کاراکتر در واقع قبلا در آرشیو بازی قرار داشت، بنابراین برای طرفداران آشنا خواهد بود. تازه‌واردان با یک نقشه جدید به نام باغ‌های خوشی (Gardens of Joy) از راه می‌رسند که بر یک خانه خانوادگی در «یک شهر باستانی آمریکایی که رازهای بزرگ را پنهان می‌کند» متمرکز شده است.

بازی ترسناک Dead by Daylight و اتک آن تایتان

سپس در ادامه سال میلادی، استودیو Behavior Interactive دو رویداد کراس‌اوور جدید برای Dead by Daylight معرفی خواهد کرد. Attack on Titan اسکین‌هایی از انیمه را به فروشگاه درون بازی اضافه می‌کند و Oni می‌تواند خود را همچون تایتان زره‌‌پوش (Armoured Titan) کند. در انتهای سال نیز دومین کراس‌اوور رزیدنت اویل با اسم رمزی Chapter Project W معرفی خواهد شد، اگرچه جزئیات این کراس‌اوور در حال حاضر اعلام نشده است.

در انتها باید اشاره کرد که نسخه موبایل Dead by Daylight نیز به خوبی عمل می‌کند و تاکنون ۲۵ میلیون بازیکن در سراسر جهان را جذب خود کرده است. استودیو سازنده در حال طراحی به‌روزرسانی بزرگی است که در آن بهبودهای کنترلی و عملکردی مختلفی را معرفی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۶۰ فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده‌اندواقعیت؛ ترسناک‌تر از هر تخیل
۶۰ فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده‌اند


تماشا کنید: جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا