بازی

اسکین اتزیو از اساسینز کرید به بازی Fall Guys اضافه می‌شود

اسکین اتزیو از اساسینز کرید به بازی Fall Guys اضافه می‌شود

اتزیو آئودیتوره (Ezio Auditore) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ صنعت ویدئو گیم است که به زودی می‌توانید او را در بازی فال گایز (Fall Guys) ملاقات کنید.

انتشار اسکین اتزیو از سری Assassin’s Creed، برای فال گایز همزمان با عرضه این بازی برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ است. همچنین استودیو مدیاتونیک (Mediatonic) قصد دارد در این تاریخ که مصادف با ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) است، Fall Guys را به یک بازی رایگان تبدیل کند. از طرف دیگر فال گایز از استیم خارج خواهد شد و در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. 

رایگان شدن فال گایز به معنی یک سیستم بتل پس است که اتزیو قرار است بخشی از آن باشد. البته استودیو مدیاتونیک برنامه‌های بزرگ دیگری هم برای این روز آماده کرده است و در آینده نزدیک از آن‌ها مطلع خواهیم شد. بتل پس Fall Guys به دو بخش پولی و رایگان تبدیل می‌شود و شما برای خرید آن باید در هر فصل ۸ دلار هزینه کنید.

اسکین اتزیو در بازی Fall Guys

نکته جالب این است که اولین بار در سال ۲۰۲۰ به کراس‌اوور بین فال گایز و سری Assassin’s Creed اشاره شده بود. Fall Guys: Ultimate Knockout از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. 


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا