بازی

تصاویری از ریمیک Silent Hill 2 لو رفت

تصاویری از ریمیک Silent Hill 2 لو رفت

شایعات زیادی درباره ساخت ریمیک سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) توسط استودیو Bloober Team وجود دارد و اکنون تصویری نیز از این پروژه لو رفته است. 

بلوبر تیم که سال پیش The Medium را به بازار عرضه کرده، روی یک پروژه ترسناک جدید کار می‌کند که احتمالا ریمیک سایلنت هیل ۲ است. اگر شایعات بسیار زیادی که در این زمینه وجود داشته‌اند را کنار قرار دهیم، اکنون تصاویری از بازی Silent Hill 2 منتشر شده که به نظر می‌رسد که مربوط به دمو داخلی استودیو است. 

فردی با نام کاربری the_marmolade در توییتر چند تصویر منتشر کرده و ادعا می‌کند که مربوط به بازسازی Silent Hill 2 هستند. این تصاویر نشان می‌دهند که دوربین بازی تغییر کرده و زاویه دید سوم شخص استاندارد دارد. البته باید بگوییم که این تصاویر وضوح چندان خوبی ندارند ولی می‌توانید آن‌ها را در زیر مشاهده کنید. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

یک لیکر معتبر به اسم Dusk Golem نیز ادعای این فرد را تایید کرده و گفت که این تصاویر مربوط به دموی داخلی بلوبر تیم است. این لیکر اشاره کرد که کیفیت نهایی ریمیک سایلنت هیل بسیار بیشتر خواهد بود. نام Dusk Golem برای طرفداران سری رزیدنت اویل آشنا خواهد بود و او در گذشته ساخت بازی اپیزودیک سایلنت هیل را هم لو داده بود.

این تصاویر واقعی هستند، اما حتی به محصول نهایی نزدیک هم نیستند. این‌ها مربوط به دموی داخلی از بلوبر هستند، آن هم قبل از دریافت اجازه ساخت بازی. فقط این را در نظر داشته باشید که این به معنای واقعی کلمه یک اثبات مفهومی بدون بودجه است نه محصول نهایی. از همه چیزهایی که می‌توانست درز کند، این چیزی نیست که شبیه بازی نهایی باشد.

مطلب پیشنهادی:20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینیدهالووین، بهانه‌ای برای ترسیدن و هیجان زده شدن
20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینید


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا