بازی

Wreckreation یک بازی مسابقه‌ای جدید با تاکید بر سفارشی‌سازی است

Wreckreation یک بازی مسابقه‌ای جدید با تاکید بر سفارشی‌سازی است

شرکت THQ Nordic شب گذشته با انتشار یک تریلر، از بازی مسابقه‌ای سبک آرکید Wreckreation رونمایی کرد. این عنوان که توسط استودیو Three Fields Entertainment توسعه داده شده، یک اثر مسابقه‌ای با تاکید بر پیست‌های طراحی شده توسط بازیکنان است.

Wreckreation که به‌منظور «تجربه بهترین سندباکس جهان باز» برای طرفداران بازی‌های رانندگی طراحی شده، دنیایی به مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا هر کار دوست دارند، داخل آن انجام دهند. از این دنیا که MixWorld نام دارد، می‌توان به صورت آنلاین برای مسابقه با دوستان استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

صاحب هر MixWorld به عنوان قدرت اصلی آن جهان در بازی آنلاین در نظر گرفته می‌شود. بدین معنا که بازیکن می‌تواند به سرعت یک دور مسابقه جدید برای بازی با دوستان خود آغاز کند، یا حتی رویدادهای بدلکاری مبتنی بر تیم را رقم بزند. دیگر بازیکنان نیز در MixWorld می‌توانند قدرت‌های موقتی را از صاحب اصلی جهان دریافت کنند.

سفارشی‌سازی موضوع مهمی در Wreckreation بوده و تاکید زیادی بر آن می‌شود، با قابلیت ایجاد پیست‌های مسابقه دیوانه‌وار و همچنین سفارشی‌سازی اتومبیل‌ها در رنگ‌آمیزی، چرخ‌ها، صدای موتور، رنگ شیشه‌ها، لاستیک‌ها، چراغ‌های ترمز و حتی گزینه تعویض بین جعبه دنده دستی و اتوماتیک.

تریلر بازی نشان داد که به بازیکنان این فرصت داده می‌شود تا هر چقدر دوست دارند دیوانه‌وار رانندگی کنند و خرابی به بار بیاورند. Wreckreation هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما می‌دانیم که این بازی برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WRC 10 – رالی در برزخسخت‌ترین جاده‌ها، سرسخت‌ترین راننده‌ها
بررسی بازی WRC 10 – رالی در برزخ


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا