رمز ارز

کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال، پس از یک بهبودی اولیه در اوایل این هفته، مجددا شتاب رو به بالای خود را از دست داده است. قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، امروز با کاهش ۶ درصدی در محدوده ۱۸۰۰ دلار در نوسان است.
این امر، نشان‌دهنده ادامه تسلط خرس‌ها بر بازار است. با هجوم حجم عظیم اتریوم به صرافی‌ها، فروش هرچه بیشتر این ارز و سایر ارزهای دیجیتال، ممکن است رشد بیشتری به خود بگیرد. طبق گزارش Santiment پس از هجرت طولانی‌مدت کوین‌ها از صرافی‌ها که از آگوست ۲۰۲۰ آغاز شد، در هفته گذشته ۲٫۲۱ میلیارد دلار اتریوم به صرافی‌ها بازگشته است.
از ابتدای سال جاری، قیمت اتریوم، بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، نرخ تسلط این ارز بر بازار از ۲۰ درصد در سال گذشته به ۱۸ درصد در زمان حاضر رسیده است.
بر اساس گزارش CoinShares اعتماد سرمایه‌گذاران سازمانی به اتریوم کاهش یافته است. آن‌ها در اوایل هفته گذشته، کمی در کف قیمت سرمایه‌گذاری کردند اما از آلت کوین‌ها استقبال بیشتری کرده‌اند. طبق این گزارش، تمایل سرمایه‌گذاران به بیت کوین و آلت کوین‌های DOT، ADA و XRP بیشتر شده است. ۳۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی CoinShares معتقد هستند که بیت کوین در بین سایر ارزهای دیجیتال، امیدوارکننده‌ترین چشم‌انداز را دارد. آن‌ها همچنین حجم سرمایه‌گذاری‌هایشان در دارایی‌های دیجیتال را از ۰/۵ به ۱ درصد افزایش داده‌اند.
با این‌ وجود توسعه‌دهندگان اتریوم خود را برای انتشار به‌روزرسانی ادغام یا Merge به شبکه آزمایشی Ropsten در هفته آینده آماده می‌کنند.

منبع کوین پدیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا