بازی

صداپیشه قدیمی دارث ویدر در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارد

صداپیشه قدیمی دارث ویدر در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارد

اخبار جدید حاکی از آن است که حضور جیمز ارل جونز، صداپیشه محبوب و قدیمی فرانچایز دنیای جنگ ستارگان در سریال اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) تایید شده و وی قرار است صداپیشگی شخصیت دارث ویدر را برعهده داشته باشد. همکاری او با این سریال قبلا اعلام نشده بود و به احتمال بسیار زیاد در قسمت سوم حضور دارد. در ادامه متن بخش‌هایی از داستان اپیزود سوم سریال اسپویل خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسارپیکسار، موشکافانه به موضوع بلوغ زنان پرداخته است
نگاهی به انیمیشن Turning Red – اثر جدید پیکسار

در قسمت سوم، دارث ویدر از اتاق مراقبه خود بیدار می‌شود تا بفهمد اوبی وان در یک سیاره معدن حضور دارد. ویدر فورا به آنجا می‌رود و اوبی وان را تعقیب می کند – کسی که سعی دارد لیا جوان را به بندری برساند تا با والدینش ملاقات کند. ویدر اوبی وان را پیدا می‌کند، آن‌ها با یکدیگر مبارزه کرده و لرد سیث در آستانه پیروزی قرار می‌گیرد.

اخیرا دیزنی اعلام کرده که سریال اوبی وان کنوبی اکنون پربیننده‌ترین سریال اورجینال دیزنی پلاس است (بر اساس ساعت‌های پخش در هفته اول افتتاحیه) تا به امروز است. همانطور که اکثر سرویس‌های استریم به آمار و ارقام خود افتخار کرده و همواره گزارش دقیق ارائه می‌دهند، دیزنی هیچ آمار خاصی را در مورد کل ساعت‌های پخش به اشتراک نمی‌گذارد، و همچنین گزارش نکرده که کدام سریال اصلی قبلا این رکورد را در اختیار داشته است.

در اخبار پیشین خواندیم که فصل سوم سریال مندلورین بهمن یا اسفند امسال منتشر می‌شود و اینکه آیا احتمال ساخت سریال اسپین‌آف دارث ویدر وجود دارد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا