بازی

پلی استیشن پلاس با بازی‌های بیشتری در ژاپن شروع به کار کرد

پلی استیشن پلاس با بازی‌های بیشتری در ژاپن شروع به کار کرد

پلی استیشن پلاس (PS Plus) به عنوان رقیب اصلی گیم‌پس در ژاپن شروع به کار کرده و سونی برای این کشور بازی‌های جدید به فهرست عناوین سرویس اضافه کرده است. 

مشترکین پلی استیشن پلاس در ژاپن به چندین نسخه از سری رزیدنت اویل، چند عنوان از بتسدا از جمله The Elder Scrolls IV، فال اوت ۴، Wolfenstein: New Order، دووم و بازی‌های انحصاری Knack و Africa دسترسی دارند. انتظار می‌رود که این سرویس در کشورهای غربی بازی‌های بیشتری نیز داشته باشد و خود سونی قول عناوین بیشتری را داده بود. 

مطلب پیشنهادی:تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسولبه جز ویندوز که ۳ ثانیه‌ای میاد بالا، دیگه چه تاثیری داره؟
تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسول

سونی در ابتدا اعلام کرد که پلی استیشن پلاس با ۴۰۰ بازی از کنسول‌های PS4 و PS5 آغاز به کار خواهد کرد، اما کتابخانه این سرویس در ژاپن حدودا ۳۰۰ بازی را شامل می‌شود. انتظار بازی‌های کلاسیک بیشتری را هم باید داشت، چون از ۳۴۰ بازی قول داده شده تنها ۲۵۰ تا در کشور ژاپن در دسترس قرار دارند. احتمالا سونی تا دو هفته دیگر از بازی‌های جدید این سرویس رونمایی خواهد کرد. 

برای مشاهده لیست کامل بازی‌های معرفی شده PS Plus تا به امروز، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس شامل سه نوع اشتراک مختلف می‌شود: اشتراک استاندارد PS Plus حدود ۶۰ دلار در سال قیمت دارد و شامل بازی‌های رایگان ماهانه، ذخیره‌سازی در فضای ابری و تخفیفات متنوع می‌شود. اشتراک اکسترا ماهانه سالانه ۱۰۰ دلار خواهد بود و حدود ۴۰۰ بازی (ترکیبی از عناوین انحصاری و ترد پارتی) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیگر اشتراک این سرویس، پریمیوم است که بیشترین قیمت را دارد و بیش از ۷۰۰ بازی جدید و کلاسیک را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. برای دسترسی به ورژن پریمیوم شما باید ماهانه ۱۸ دلار و یا سالانه ۱۲۰ دلار بپردازید. لیست کامل بازی‌های پلی استیشن پلاس برای آسیا هم اخیرا مشخص شده است.

سرویس PS Plus از ۲۳ خرداد در آمریکای شمالی و جنوبی، و ۲ تیر در اروپا، استرالیا و نیوزیلند راه‌اندازی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا