عمومی

نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام

این مطلب برای کاربران مبتدی و افراد تازه‌وارد تهیه شده است.

اگر نمی‌خواهید حساب اینستاگرام خود را کاملاً حذف کنید، دی‌اکتیو‌کردن موقت اینستاگرام ممکن است به کاهش صرف زمان در این برنامه کمک کند یا به شما زمان دهد تا تصمیم نهایی برای حذف حسابتان را بگیرید. با دی‌اکتیو‌کردن حساب، پروفایلتان از دید سایر کاربران پنهان می‌شود و به‌گونه‌ای به‌نظر می‌رسد که گویا حساب شما وجود ندارد. هیچ راهی وجود ندارد که به بقیه نشان دهد پروفایلتان را موقتاً غیرفعال یا دائماً آن را حذف کرده‌اید.

همچنین، می‌توانید تا هر زمان که می‌خواهید، اینستاگرام خود را غیرفعال نگه دارید. اگر بعد از یک هفته یا سه ماه یا یک سال دوباره وارد حسابتان شوید، حساب شما به‌ همان ترتیبی خواهد بود که آن را ترک کرده‌اید. دی‌اکتیو‌کردن اکانت اینستاگرام بسیار ساده است. در‌دامه مراحل دی‌اکتیو‌کردن اکانت اینستاگرام با مرورگر دسکتاپ را توضیح داده‌ایم که این مراحل با تمام مراحلی که باید در مرورگر گوشی انجام دهید، یکسان است.

دی‌اکتیو‌کردن یا غیرفعال‌کردن موقت حساب اینستاگرام

برای دی‌اکتیو‌کردن حساب اینستاگرام، همانند فرایند حذف دائمی آن، باید ازطریق نسخه وب اقدام کنید و این کار را نمی‌توان ازطریق اپلیکیشن انجام داد. فرقی نمی‌کند که از مرورگر گوشی موبایل استفاده می‌کنید یا مرورگر دسکتاپ، برای غیرفعال‌کردن حساب خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری‌تان شوید.
  • روی آیکون پروفایل در گوشه بالایی سمت راست کلیک و Settings را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

  • به پایین اسکرول کنید و روی Temporarily disable my account واقع در انتهای صفحه کلیک کنید.

    غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

  • در صفحه بعد، روی کادر گفت‌وگوی‌ مقابل عبارت Why are you disabling your account کلیک و دلیلتان برای غیرفعال‌کردن اکانت اینستاگرام را از فهرست انتخاب کنید.

  • اگر از میان دلایل ارائه‌شده، گزینه مدنظرتان را نیافتید، می‌توانید Something else را انتخاب کنید

  • در کادر گفت‌وگوی بعدی، رمزعبور حساب خود را دوباره وارد و درنهایت روی Temporarily Disable Account کلیک کنید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

با این کار حساب شما موقتاً غیرفعال خواهد شد. از‌این‌پس می‌توانید هر زمانی که خواستید، با ورود مجدد به سیستم چه ازطریق مرورگر و چه ازطریق اپلیکیشن، دوباره حسابتان را فعال کنید. توجه کنید تنها یک‌بار در هفته امکان غیرفعال‌کردن حساب را دارید. این یعنی اگر یک‌ بار اکانت خود را غیرفعال و در طول هفته مجدداً لاگین کنید، تا هفت روز امکان غیرفعال‌کردن حساب را نخواهید داشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا