رمز ارز

معرفی یک بازی جدید برای کسب درآمد از پیاده‌روی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، یک برنامه اجتماعی-انگیزشی جدید برای حفظ تناسب اندام ایجاد شده که دارای قابلیت‌های گیم‌فای (ترکیب گیمینگ و دیفای) است. این برنامه که AMAZY نام دارد، کاربران را تشویق می‌کند تا کفش‌های ورزشی خود (توکن NFT) را بپوشند و ضمن انجام ورزش و لذت بردن از هوای تازه، با دریافت AMT (توکن بازی AMAZY) به کسب درآمد بپردازند.
به گفته تیم AMAZY، هدف اصلی این است که مردم از صفحه‌نمایش‌هایشان دور شوند و با توجه به علاقه روزافزون آنها به کریپتو، چنین بازی‌هایی می‌توانند مفید باشند. این پروژه جدید در حال حاضر توانسته حمایت اینفلوئنسرها، افراد مشهور و وبلاگ‌نویسان زیادی را به دست آورد.
برای دستیابی به اهداف پروژه، AMAZY اطمینان حاصل خواهد کرد که تمام NFTها و تراکنش‌های آنها به بلاکچین منتقل ‌شوند و یک سازمان خودگران غیرمتمرکز (DAO) هم برای مشارکت کاربران در مدیریت و بهبود بیشتر بازی، ایجاد خواهد شد.
تیم AMAZY همچنین قصد دارد کفش‌های NFT انحصاری تولید کند که برخی از آنها با همکاری افراد مشهور عرضه خواهند شد. در واقع، این NFTها یک کپی دیجیتال از نمونه‌های فیزیکی خواهند بود که توسط یک فرد مشهور پوشیده شده است و به این ترتیب، سطح جدیدی از ارتباط با طرفداران هم ایجاد می‌شود.
نسخه بتای بسته بازی AMAZY هم‌اکنون توسط اینفلوئنسرهایی که در مراحل اولیه از این پروژه حمایت کرده بودند، در حال آزمایش است و نسخه بتای باز آن هم در ژوئن امسال عرضه خواهد شد. قیمت اولیه کفش‌های این بازی حدود ۱۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا