شبكه اجتماعی

قابلیت جدید تیک‌تاک در رقاب با Be Real

این قابلیت که “حالا تیک تاک” (TikTok Now) نام دارد، موفقیت پلتفرم شبکه اجتماعی “بی‌ریل” (Be Real) را دنبال کرده که هر روز به کاربران دو دقیقه فرصت می دهد تا تصاویری از خودشان را ارسال کنند. اپلیکیشن “بی‌ریل” که در سال ۲۰۲۰ شروع به کار کرد، طراحی ساده ای دارد و ماهیت بی تکلف آن، کاربرانی که به دنبال جایگزین جدیدی برای شبکه های اجتماعی مرسوم هستند را به خود جذب کرده است. این اپلیکیشن که بین نسل جوان طرفدار پیدا کرده است، طی ماه‌های اخیر شاهد رشد محبوبیتش بوده و اکنون در جایگاه محبوب‌ترین اپلیکیشن فروشگاه اپ استور اپل جلوس کرده است و در طول اکثر اوقات تابستان، در میان ۱۰ اپلیکیشن محبوب اپ استور قرار داشت.

به گزارش lastech از ایسنا، تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، علاوه بر تصاویر فوری، قابلیت ارسال ویدئوی ۱۰ ثانیه ای را هم اضافه کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت در یک پست بلاگ اعلام کرد تیک تاک اکنون شما و دوستانتان را دعوت می کند تصویر آنچه که در لحظه، سرگرم انجام آن هستند را با استفاده از دوربین جلو و عقب دستگاه خود، ثبت کنید.

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام “کاندید چلنجز” (Candid Challenges) است که شباهت چشمگیری به اپلیکیشن بی‌ریل (BeReal) دارد و به نظر می‌رسد از این برنامه محبوب، کپی‌برداری شده است. الساندرو پالوسی، طراح برنامه و افشاگر معروف، در توییتر اسکرین‌شاتی ارسال و اعلام کرد اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که تقریبا مشابه بی‌ریل به نظر می‌رسد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا