بازی

بهترین چاپخانه چاپ کارت ویزیت✔️قیمت منصفانه (سال۱۴۰۱)

بهترین چاپخانه چاپ کارت ویزیت✔️قیمت منصفانه (سال۱۴۰۱)

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این پست به بررسی انتخاب ها برای چاپ کارت ویزیت به همراه انتخاب بهترین چاپخانه برای سفارش آنلاین کارت ویزیت صحبت خواهیم کرد. چاپ کارت ویزیت، مهمترین عامل برای شروع بازاریابی برای کسب و کارهاست.

به طور معمول طراحی و چاپ کردن کارت ویزیت توسط چاپخانه ها به صورت افست انجام می شود اما اگر کسب و کار خودتان را تازه شروع کرده اید و در ابتدای مسیر هستید پیشنهاد میکنیم کارت ویزیت خودتان را در تعداد کم به صورت فوری سفارش دهید و برای این منظور چاپ کارت ویزیت دیجیتال برای شما کاربردی است.

مزایای چاپ کارت ویزیت برای معرفی کسب و کار چیست؟

کارت ویزیت بهترین و ارزان ترین ابزار بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار است. کارت ویزیتها خیلی راحت در جیب کت، کاپشن، شلوار و کیف پول و در داخل کشوی میز گذاشته می شوند.

با مشاوره و انتخاب صحیح جنس و نوع کارت ویزیت در وبسایت چاپریکا نسبت به شغل و فعالیت شما، می تواند هدف های شما را تسریع ببخشد.

  • کارت ویزیت راهکار معرفی کسب و کار و تخصص ما به دیگران است.
  • از کارت ویزیت می توان برای ایجاد رابطه و دوستی با دیگران استفاده کرد و دیگران را ترغیب کرد که با ما تماس بگیرند.
  • داشتن کارت ویزیت با طراحی زیبا نشان دهنده آماده بودن کسب و کار ما برای شروع یک پروژه حرفه ای است.

بهترین مدل کارت ویزیت برای کسب و کارها چیست؟

اگر بهترین کارت ویزیت را نسبت به کسب‌ و‌ کارتان انتخاب کنید، باید بگوییم که کارت ویزیت سلفون مات دورگرد و کارت ویزیت سلفون براق دورگرد از کارت ویزیت‌های پرطرفدار هستند و برای کسب و کارها و مشاغلی که صرفا برای داشتن کارت ویزیت میخواهند اقدام به چاپ کنند، بسیار مناسب است.

 اگر نیاز به کارت ویزیت با ضخامت زیاد دارید و قصد دارید یک کارت ویزیت لاکچری و خاص با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان و مخاطبین خود ارائه دهید، می توانید از کارت ویزیت‌ لمینت مات و کارت ویزیت لمینت براق و یا کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون که از لحاظ ضخامت و کیفیت همانند کارت های بانکی است، استفاده کنید.   

کیفیت چاپ کارت ویزیت در چاپ افست بهتر است یا چاپ دیجیتال؟

کیفیت چاپ کارت ویزیت در چاپ به روش افست بالاتر از چاپ دیجیتال است اما باید این نکته را در نظر داشت که در چاپ دیجیتال شما میتوانید کارت ویزیت را در تعداد کم سفارش دهید و اگر از کیفیت طراحی کارت ویزیت راضی نبودید و بخواهید طراحی کارت خودتان را تغییر دهید به راحتی و بدون ضرر مالی زیاد این کار انجام پذیر است.

 نکته مهم دیگر سرعت چاپ دیجیتال برای تولید محصول بسیار سریع تر از چاپ افست است. در سفارش کارت ویزیت افست شما حداقل می بایست ۱۰۰۰ عدد کارت ویزیت را سفارش دهید ولی در سفارش کارت ویزیت دیجیتال حداقل تعداد سفارش ۱۰ عدد می باشد.

سرعت سفارش چاپ کارت ویزیت در چاپریکا چگونه است؟

سرعت چاپ و تحویل کارت ویزیت بستگی به نوع سفارش شما دارد اما به صورت کلی سفارش چاپ کارت ویزیت به صورت افست در کمترین حالت زمانی ۱ روز زمان خواهد برد و سفارش چاپ کارت ویزیت دیجیتال فقط 2 ساعت زمان خواهد برد. 

ارزان ترین و گران ترین مدل کارت ویزیت برای سفارش در چاپریکا چیست؟

در وبسایت چاپریکا میتوانید به صورت آنلاین یا تماس تلفنی، سفارش چاپ کارت ویزیت خودتان را ثبت کنید. برای این کار کافیست به وبسایت چاپریکا به آدرس ChapRika.com رجوع کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۸۴۵۰۷۵۷ تماس حاصل کنید.

در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان چاپریکا برای شنیدن نظرات و سهولت مراحل سفارش با شما در تماس خواهند بود. برای ارتباط با وبسایت چاپریکا و راه های ارتباطی جهت ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت به صفحه تماس با چاپریکا رجوع کنید. 

  • ارزان ترین کارت ویزیت افست، مدل گلاسه UV است که حداقل تعداد سفارش ۱۰۰۰ عدد می باشد و هزینه چاپ کارت گلاسه UV تقریبا ۲۰۰ هزار تومان می باشد.
  • گران ترین کارت ویزیت افست، مدل پی وی سی ۷۶۰ میکرون است که حداقل تعداد سفارش ۱۰۰۰ عدد می باشد و هزینه چاپ کارت پی وی سی ۷۶۰ میکرون تقریبا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.
  • ارزان ترین کارت ویزیت دیجیتال، مدل گلاسه ۲۵۰ گرم است که حداقل تعداد سفارش ۱۰ عدد می باشد و هزینه چاپ کارت گلاسه ۲۵۰ گرم تقریبا به ازای هر یک عدد کارت ۱۵۰۰ تومان می باشد.
  • گران ترین کارت ویزیت دیجیتال، مدل لمینت مات است که حداقل تعداد سفارش ۱۰ عدد می باشد و هزینه چاپ کارت لمینت مات تقریبا به ازای هر یک عدد کارت ۴۰۰۰ تومان می باشد.

سایز کارت ویزیت برای چاپ کردن چقدر باشد؟

کارت ویزیت معمولی در سایز ۸۵ میلیمتر در ۴۸ میلیمتر طراحی می‌شود، و کارت ویزیت لوکس و خاص که جنسشون از لمینت و پی وی سی هست در سایز ۶۰ میلیمتر در ۹۰ میلیمتر طراحی میشه.

 در موقع طراحی باید اندازه‌ای را برای حاشیه کارت ویزیت در نظر بگیرید که در موقع برش بعد از چاپ، المان های مهم طراحی شده از بین نروند. پیشنهاد میکنیم از هر طرف حدود ۴ میلیمتر برای برش نهایی در نظر بگیرید و المان مهمی را داخل آن ناحیه طراحی نکنید. 

فرمت فایل طراحی کارت ویزیت چگونه باشد؟

بهترین فرمتی که برای چاپ کردن کارت ویزیت به چاپخانه میتوان تحویل داد فرمت های PSD و TIFF است.

درست است که می‌شود فایل طراحی کارت ویزیت را در دو فرمت JPEG و حتی PDF  نیز تحویل داد ولی مزیتی که فرمت PSD دارد و باعث میشه تا از این فرمت استفاده کنیم، خاصیت عدم تغییر فونت، حفظ رنگ ها و حفظ کیفیت اصلی فایل طراحی و مابقی موارد موجود در داخل فایل طراحی کارت ویزیت در انتقال این فایل به کامپیوتر چاپخانه است.

با ارسال فایل طراحی کارت ویزیت با فرمت PSD به چاپخانه  شما مطمئن خواهید بود که رنگ ها و فونت هایی که داخل فایل طراحی کارت ویزیت تعبیه شده است دچار دگرگونی و تغییر نخواهند شد و به همان شکل چاپ خواهند شد.

نحوه سفارش چاپ کارت ویزیت در وبسایت چاپریکا چگونه است؟

  در وبسایت چاپریکا میتوانید از طریق فرم سفارش آنلاین در صفحه محصول سفارش کارت ویزیت و یا تماس تلفنی با شماره موبایل ۰۹۱۲۸۴۵۰۷۵۷ اقدام به ثبت سفارش های چاپی خودتان داشته باشید. 

مزایای سفارش محصولات اپی مثل کارت ویزیت در وبسایت چاپریکا چیست؟

  • ارتباط سریع کارشناسان چاپریکا با شما عزیزان از ابتدای سفارش تا هنگام تحویل محصول
  • دقت بالای کارشناسان قبل چاپ کردن فایل طراحی شده
  • طراحی زیبا و متفاوت محصولات چاپی مخاطبین در صورت درخواست شما.
  • ارسال بسیار سریع در تهران و سایر شهر های ایران
  • فرم سفارش آنلاین بسیار آسان و قابل فهم
  • سرعت بالای پردازش و چاپ محصولات
  • احترام گذاشتن به مشتریان به معنای واقعی کلمه

معرفی سایر محصولات چاپی وبسایت چاپریکا

  • چاپ کتاب حتی با تیراژ و تعداد کم
  • بنر و آگهی ترحیم با تحویل ۲ ساعته
  • چاپ سربرگ به همراه طراحی رایگان
  • چاپ جزوات دانشجویان و اساتید با قیمت منصفانه
  • طراحی و چاپ تراکت برای تبلیغات کسب و کار خودتان
  • سفارش آنلاین انواع پرینت رنگی و سیاه و سفید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا