بازی

هدست AR/VR شرکت اپل پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

هدست AR/VR شرکت اپل پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

هدست AR/VR مورد انتظار از شرکت اپل در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. گزارش جدید بلومبرگ ادعا می‌کند که دستگاه واقعیت ترکیبی در پاییز ۲۰۲۳ پس از چندین بار تاخیر، عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، این هدست از هفت سال پیش در دست ساخت بوده است و گفته می‌شود که اپل در ابتدا قصد داشت آن را در سال ۲۰۱۹ عرضه کند. انتظار می‌رود این شرکت در فصل بهار و پیش از کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان جهانی (Worldwide Developers Conference) در ماه ژوئن از این دستگاه رونمایی کند.

این هدست احتمالا Reality Pro نامیده می‌شود و سیستم عامل آن به طور عمومی “xrOS” نامیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟مراسم WWDC امسال را از دست ندهید
اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

طبق گزارش، با اینکه هنوز پیچیدگی‌های زیادی از این دستگاه باقی مانده که اپل به نتیجه برساند، از جمله سخت افزار، نرم افزار، خدمات و همینطور نحوه بازاریابی و فروش آن – این شرکت در سال میلادی جاری، از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که هدست واقعیت ترکیبی اپل شامل یک سرویس ویدیوی سه بعدی و برداشت خاص خود از متاورس خواهد بود. همچنین ادعا کرده که قیمت این دستگاه بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار خواهد بود، زیرا دارای تراشه M2 داخلی در سطح مک، بیش از ۱۰ دوربین و بالاترین وضوح صفحه نمایش VR تولید شده است.

اپل

آخرین گزارش‌ها ادعا می‌کند که تمرکز اپل بر روی هدست و سیستم عامل xrOS آن ممکن است منجر به ویژگی‌های جدید کمتری در iOS 17 و iPadOS 17 شود که به ترتیب به‌روزرسانی‌های نرم افزاری بزرگ بعدی برای آیفون و آیپد هستند.

ناگفته نماند که چند روز پیش نیز شرکت HTC از هدست واقعیت مجازی خود تحت عنوان Vive XR Elite رونمایی کرد. این دستگاه توانایی ارائه تصویر در رزولوشن 4k، یعنی چیزی معادل رزولوشن 2k برای هر چشم در نرخ فریم ۹۰ هرتز با میدان دید ۱۱۰ درجه را داراست.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های مک در سال ۲۰۲۲مجموعه‌ای پربار، نام‌هایی آشنا
بهترین بازی‌های مک در سال ۲۰۲۲


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا