بازی

هتل اوین چند ستاره است؟

هتل اوین چند ستاره است؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هتل اوین چند ستاره است؟

هرچقدر که به انتهای تابستان نزدیک می‌شویم، تب و تاب انتخاب رشته افزایش پیدا می‌کند. هرسال شهریور ماه، شمار بسیار زیادی از کنکوریانی که در دانشگاه پذیرفته شده‌اند از شهر خود راهی دانشگاه‌شان می‌شوند. تهران، پایتخت ایران و بزرگ‌ترین شهر آن است. در رشته تجربی، دانشگاه‌های معتبری مانند دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و … در تهران اند. همچنین تهران برای فارغ‌التحصیلان رشته ریاضی و انسانی هم دانشگاه‌های معتبری مانند دانشگاه علوم انسانی علامه، دانشگاه شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و … را دارد. درنتیجه، بازار سفر به تهران در انتهای شهریور ماه بسیار رونق می‌گیرد. درصورتی که شما هم عازم تهران هستید و به دنبال هتلی برای اقامت می‌گردید، با ما همراه باشید تا ویژگی‌های هتل اوین تهران را بررسی کنیم.

بررسی ویژگی‌های عمومی و کلی هتل اوین تهران

هتل اوین تهران سابقه‌ای دیرینه دارد. قسمت اصلی فعالیت این هتل، از سال 1387 هجری شمسی آغاز شد. در این سال، مراحل نوسازی و مرمت هتل به پایان رسید و هتل آوین به طور رسمی شروع به فعالیت کرد. هتل اوین تهران در مجاورت بزرگراه چمران شمال قرار دارد. این منطقه، نسبتا خوش آب‌وهواست و دمای خوبی در طول سال دارد.

همانطور که گفتیم، تاریخچه و قدمت هتل اوین تهران بسیار طولانی‌تر از این حرف‌هاست. شروع فعالیت این هتل، اولین بار در دهه 40 شمسی بود. از این تاریخ، هتل به مدت 40 سال به فعالیت خود ادامه داد. انقلاب بعدی در این هتل، در دهه 80 شمسی رخ داد. در این دهه، هتل به عنوان یک شعبه از هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان به این مجموعه اضافه شد. از سال 1380 شمسی به بعد، نام این هتل به هتل پارسیان اوین تغییر پیدا کرد. سپس همانطور که قبل‌تر هم ذکر کردیم، در سال 1387 نوسازی و تجهیز هتل کامل شد. در حال حاضر، قریب به 14 سال است که هتل اوین تهران به صورت کاملا مدرن و امروزی به خدمات‌دهی به مسافرین محترم و مشتریان گرامی مشغول بوده است. در حال حاضر نیز، هتل اوین به عنوان یکی از مهم‌ترین هتل‌های سری زنجیره‌ای پارسیان به شمار می‌آید.

هتل اوین تهران در چهار طبقه ساخته شده است. در مجموع این چهار طبقه، 150 اتاق و فضای اقامتی وجود دارد که درحال خدمات‌رسانی به مشتریان هستند. دقت داشته باشید که هتل اوین 24 ساعته نیست و ساعت تحویل اتاق آن را باید حتما به دقت رعایت کنید! دورتادور فضای اطراف هتل اوین تهران را فضایی سبز در برگفته است که به آب‌و‌هوای مطلوب آن کمک می‌کند. این منظره چشم‌نواز تقریبا از همه اتاق‌های هتل دیده می‌شود. در آخر، ناگفته نماند که هتل اوین یک هتل چهارستاره است و از نظر کیفیت، جزو بهترین هتل‌های چهارستاره تهران و حتی ایران محسوب می‌شود. بنابراین، به هیچ وجه نگرانی‌ای درمورد کیفیت خدمات این هتل نداشته باشید!شاید قبلا در هتل استقلال تهران، اسپیناس پالاس، لاله و دیگر هتل های تهران اقامت داشته باشید ولی در سفر بعدی خود حتما هتل اوین را هم تجربه کنید.

انواع و اقسام اتاق‌ها به همراه هزینه اقامت در آن‌ها

مانند بسیاری از هتل‌های محبوب و بزرگ دیگر، هتل اوین تهران نیز در طراحی اتاق‌‎های خود خلاقیت و تنوع کافی به کار برده است. با توجه به اینکه چند نفره سفر می‌کنید و اولویت سفر شما چیست (کیفیت اتاق، هزینه نهایی و …) می‌توانید یک یا چندتا از این اتاق‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که به مناسبت تابستان، این هتل تخفیفی هشت درصدی بر روی مبلغ اقامت اتاق‌های خود اعمال کرده است. درصورتی که قصد سفر و رزرو هتل در تهران را دارید، حتما تا پیش از اتمام فرصت این تخفیف دست به کار شوید.

اتاق‌های یک نفره این هتل در دو طرح خارجی و ایرانی وجود دارند. هر دوی این اتاق‌های، ظرفیتی برای پذیرش اضافه ندارد. نمونه طراحی ایرانی، هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون و 720 هزار تومان برای هر شب اقامت دارد. نمونه خارجی حدود 200 هزار تومان از این مبلغ گران‌تر است و به شبی یک میلیون و 970 هزار تومان می‌رسد. اتاق‌های دو نفره، در دو نمونه توئین (با دو تخت تک نفره مجزا) و دبل (یک تخت دو نفره) موجودند. هزینه هر دوی این اتاق‌ها نزدیک به دو میلیون و 200 هزار تومان است و تفاوت چندانی با هم ندارند.

در مقابل، سوئیت دو نفره کمی گران‌تر بوده و به مبلغ شبی دو میلیون و 375 هزار تومان می‌رسد. البته، این هزینه مربوط به سوئیت دو نفره عادی بود. در این هتل شش نوع سوئیت دو نفره مختلف وجود دارد. سوئیت‌های عادی، دبل و رویال. هر سه این سوئیت‌ها در دو طرح مهمان خارجی و طرح ایرانی موجودند. هزینه اقامت در این سوئیت‌ها، در بازه دو میلیون و 400 هزار تومان الی سه میلیون و 700 هزار تومان برای هر شب قرار دارد.

چه مدارکی برای رزرو اتاق در هتل اوین تهران لازم هستند؟

اول به بحث مدارک لازم برای رزرو اتاق بپردازیم. مدارک لازم برای رزرو اتاق سه دسته اند: دسته اول، مدارک هویتی. این مدارک شامل کارت ملی و شناسنامه می‌شوند. حتما به یاد داشته باشید که هر دوی این‌ها را به همراه داشته باشید. دسته دوم، مدارک عقد و ازدواج اند. درصورتی که می‌خواهید به صورت یک زوج اتاق رزرو کنید، باید حتما مدارک معتبر عقد خود را به همراه داشته باشید.

معمولا صفحه ازدواج شناسنامه کفایت می‌کند. درصورتی که هنوز عقد شما در شناسنامه ثبت نشده است، حتما مدرک معتبر صیغه‌نامه را همراه خود داشته باشید. دسته سوم مدارک مربوط به تاییدیه رزرو هتل اند. در صورتی که از طریق آژانس‌های گردشگری یا سایت‌های مربوطه اتاق رزرو کردید، حتما برگه تاییدیه رزرو اتاق را از آن‌ها دریافت کنید. چنانچه همچنان درمورد مسائلی مانند هتل اوین تهران یا نحوه رزرو اتاق سوالاتی دارید، می‌توانید با قسمت پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید و از مشورت متخصصین ما بهره‌مند شوید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا