عمومی

هدفون بی‌سیم TV Clear سنهایزر با قابلیت افزایش وضوح صدا و اتصال به تلویزیون بدون بلوتوث معرفی شد

آیا واقعاً می‌توان هنگام تماشای محتوای مبارزه‌ای در نتفلیکس روی صدای تلویزیون کنترل داشت؟ جدیدترین هدفون‌ سنهایزر (Sennheise) بالأخره می‌تواند آرامش را به‌ محیط خانه بیاورد زیرا به‌طور بی‌سیم به‌هر تلویزیونی حتی مدل‌های قدیمی‌تری که بلوتوث داخلی ندارند، متصل می‌شود.

هدفون‌ کاملاً بی‌سیم TV Clear سنهایزر، اولین محصولی نیست که این شرکت به‌طور خاص برای اتصال به تلویزیون معرفی کرده است. مدل‌های قدیمی‌تر مانند RS 2000 عملکرد یکسانی با این محصول ارائه می‌دهند و البته برای استفاده‌های طولانی‌تر راحت‌تر هستند.

به گزارش Gizmodo، هدفون بی‌سیم TV Clear دو مزیت بزرگ نسبت به محصولات قدیمی سنهایزر ارائه می‌دهد که بارزترین آن، ظاهر شبیه به مدل‌های معمولی و بهره گرفتن از طراحی جمع‌وجور است که می‌تواند به‌طور ایمن در گوش کاربر قرار بگیرد. عمر باتری در حالت استفاده از نرخ تأخیر کم که می‌تواند با استفاده از کابل‌های آنالوگ یا نوری به تلویزیون و تجهیزات دیگر متصل شود، با در نظر گرفتن باتری کیس شارژ، ۲۲ ساعت اعلام شده است.

هدفون بی سیم سنهایزر TV Clear

هدفون بی‌سیم جدید سنهایزر می‌تواند به ایجاد آرامش در اتاق‌خواب کمک کند؛ جایی‌ که شاید بخواهید تا دیروقت بیدار مانده و تلویزیون تماشا کنید. البته این محصول راهکاری عالی برای افرادی است مشکل کم‌شنوایی دارند، زیرا می‌تواند وضوح صدا را تا پنج سطح افزایش دهد و بدین‌ترتیب تشخیص دیالوگ‌های فیلم بدون نیاز به بلند کردن صدا آسان‌تر خواهد شد.

  • هدفون بی‌سیم سنهایزر Momentum True Wireless 3 با عمرباتری هفت ساعت و حذف نویز فعال معرفی شد
  • ایرباد بی‌سیم سنهایزر CX True Wireless با امکانات پریمیوم و قیمت اقتصادی معرفی شد

مزیت دیگر TV Clear نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر مثل RS 2000 این است که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان هدفون بلوتوث معمولی برای اتصال به لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند و حتی تلویزیون‌های هوشمندی که بلوتوث ارائه می‌دهند، استفاده کرد؛ اگرچه در این‌ حالت نرخ تأخیر نسبت به زمانی‌ که از فرستنده استفاده کنید، بیشتر خواهد شد. این ویژگی باعث می‌شود TV Clear مثل هدفون‌های بی‌سیم روزمره، همه‌کاره‌تر باشد اما این انعطاف‌پذیری ارزان نیست و برای خرید این محصول باید ۴۰۰ دلار هزینه کنید. اگر تلویزیون هوشمند سازگار با بلوتوث دراختیار دارید، شاید بخواهید چند دلار صرفه‌جویی کرده و از هدفون‌های بی‌سیم ارزان‌قیمت‌تر استفاده کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا