رمز ارز

نهنگ‌های اتریوم انبارشان را تخلیه می‌کنند! چه اتفاقی برای قیمت می‌افتد؟

نهنگ‌های اتریوم انبارشان را تخلیه می‌کنند! چه اتفاقی برای قیمت می‌افتد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارز دیجیتال طی ساعات گذشته، تحت فشار فروش شدید قرار داشته‌ و در همین راستا، قیمت اتریوم (ETH) با کاهش خیره‌کننده ۷ درصدی به ۳۲۶۸ دلار رسیده است.

تراکنش نهنگ‌ها در اکوسیستم اتریوم به طور قابل توجهی افزایش یافته و فشار فروش بر اتریوم را افزایش داده است. در پاسخ به سقوط اخیر بازار، چهار کیف پول نهنگ مهم، مقدار قابل توجهی اتریوم (ETH) را تخلیه کرده‌اند. طی این فرآیند در مجموع ۳۱۶۸۳ توکن ETH به ارزش تقریبی ۱۰۶ میلیون دلار به فروش رسیده است.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این تراکنش‌ها توسط آدرس‌های کیف پول کامبرلند (Cumberland)، آلامدا/اف‌تی‌ایکس (Alameda/FTX) و دو کیف پول دیگر انجام شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

فرد کروگر (Fred Krueger)، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، نگرانی خود را در مورد اکوسیستم اتریوم (ETH) ابراز و عنوان کرد که این اکوسیستم با چند چالش اساسی روبه‌رو است.

از جمله این چالش‌ها می‌توان به تحقیقات در حال انجام از بنیاد اتریوم، و همچنین صدور اعلامیه ولز (Wells Notice) برای صرافی یونی‌سواپ (UniSwap) که در بستر اتریوم کار می‌کند، اشاره کرد.

علاوه بر این، کروگر به عدم تأیید صندوق ETF اسپات اتریوم در آینده نزدیک اشاره کرد که به طور بالقوه احساسات و هیجانات سرمایه‌گذاران را کاهش خواهد داد.

علاوه بر این، کروگر از ظهور سولانا به عنوان یک رقیب سرسخت برای اکوسیستم سولانا صحبت کرد. در نهایت، وی به کاهش جذابیت روایت ضد‌تورمی اتریوم اشاره کرد که نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار و پویایی روایت پیرامون این پلتفرم بلاکچینی است.

قیمت اتریوم در پی اصلاحات اخیر، چندین سطح حمایت مهم خود را از دست داده است. چنانچه فشار فروش ادامه یابد، احتمال سقوط اتریوم به زیر ۳ هزار دلار وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا