رمز ارز

پیوند سینما با متاورس و ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس گزارش وال‌استریت‌ ژورنال، جشنواره فیلم Tribeca، وارد یک همکاری سه‌ساله با صرافی رمزارزی OKX شده است. این همکاری، ده‌ها میلیون دلار ارزش داشته و طی آن قرار است OKX به فیلم‌سازان و دوستداران سینما در خصوص مزایای ارزهای دیجیتال و Web3 آموزش دهد.
همچنین، OKX به‌ عنوان حامی اصلی این جشنواره می‌تواند تهیه‌کنندگی فیلم‌های طراحی‌شده برای متاورس را برعهده بگیرد. این پلتفرم، امکان پرداخت دستمزد عوامل فیلم در قالب ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می‌کند.
جین روزنتال، مدیر اجرایی این جشنواره گفته است که محوریت جشنواره امسال، توکن‌های غیرقابل تعویض هستند و در سال‌های آینده با همکاری با فیسبوک، استفاده از ابزارهای NFT و دیگر پتانسیل‌های آن، جدی‌تر دنبال خواهد شد.
جشنواره فیلم Tribeca، یک جشنواره معتبر و بین‌المللی است که هرساله در فصل بهار در منهتن نیویورک، با هدف حفظ حیات فرهنگی این شهر از تاریخ هشتم تا ۱۹ ژوئن برگزار می‌شود.
از دیگر فعالیت‌های مشارکتی OKX‌، می‌توان به همکاری با باشگاه فوتبال منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس و امضای قرارداد همکاری با تیم اتومبیل‌رانی فرمول یک مک‌لارن‌ریسینگ، اشاره کرد.
مدتی پس از عقد قرارداد با باشگاه مک‌لارن، دنیل ریکاردو نفر اول این تیم به‌عنوان سفیر OKX در خصوص آموزش ارزهای دیجیتال در این تیم انتخاب شد. او مدتی پیش با کلاهی با لوگوی OKX در مسابقات فرمول یک موناکو شرکت کرد.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا