بازی

کریس همسورث آغاز فیلمبرداری Furiosa اسپین‌آف مد مکس را تایید کرد

کریس همسورث آغاز فیلمبرداری Furiosa اسپین‌آف مد مکس را تایید کرد

کریس همسورث در توییتر اعلام کرده که مراحل تولید فیلم فیوریوسا (Furiosa) پیش‌درآمد مد مکس (Mad Max) رسما آغاز شده است. این فیلم در واقع اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر فیلم اصلی Mad Max: Fury Road است که در سال ۲۰۱۵ اکران شده بود. کریس همسورث در این فیلم با بازیگرانی مانند تام برک و آنیا تیلور جوی همکاری خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

طبق صحبت‌هایی که جرج میلر به دنبال انتشار کتاب Blood, Sweat & Chrome: The Wild and True Story of Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۲۲ داشته، فیوریوسا قرار است به شکل یک حماسه باشد که در طول چند سال اتفاق می‌افتد. تا به امروز، این کتاب تنها منبعی بوده که از طریق آن می‌توان به فضای داستانی Furiosa پی برد؛ کتاب همچنین نشان داد که همسورث احتمالا نقش شخصیت منفی را در این بازی خواهد کرد. حتی در آن زمان، میلر درباره فاش کردن داستان فیلم بسیار سخت‌گیر بود و فقط گفت که کریس همسورث قرار است نقش ویلن را برعهده داشته باشد.

فیوریوسا اسپین آف مد مکس

با این حال می‌دانیم که تیلور جوی اصلی نقش اصلی را برعهده دارد؛ نسخه جوان‌تر شخصیتی که قبلا شارلیز ترون در فیلم Mad Max: Fury Road ایفا کرده بود. ساخت این فیلم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا یک سال کامل عقب افتاد. در سپتامبر ۲۰۲۱ بود که اعلام شد فیلم Furiosa تا بهار سال ۲۰۲۴ اکران نخواهد شد. پیش از این کمپانی‌های Village Roadshow Pictures و برادران وارنر قصد داشتند این فیلم را در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) اکران کنند، با این وجود اکنون این کار را در ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) انجام خواهند داد.

کریس همسورث نیز فیلم‌های مورد انتظار و هیجان‌انگیزی مانند Thor: Love and Thunder و Extraction 2 در کارنامه دارد که هر دو در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا