بازی

تریلر ریمیک Resident Evil 4 به Village اشاره دارد؟

تریلر ریمیک Resident Evil 4 به Village اشاره دارد؟

شب گذشته، ریمیک Resident Evil 4 در رویداد State of Play معرفی شد و اکنون طرفداران در تریلر منتشر شده، ارتباط احتمالی آن با Resident Evil Village را پیدا کرده‌اند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با نام kaijumediajamesِ، ارتباط احتمالی بین این دو بازی را کشف کرده که در تصاویر زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. در واقع او به نمادی در تریلر ریمیک Resident Evil 4 اشاره کرده که شباهت زیادی به نماد فرقه Mother Miranda در Village دارد.

Resident Evil 4

این دو تصویر از لحاظی شبیه به یکدیگر هستند و با توجه به اینکه داستان Resident Evil 4 بیش از ۲۰ سال قبل از وقایع Village و البته مرگ Mother Miranda رخ می‌دهد، این احتمال وجود دارد که کپکام قصد داشته باشد این دو بازی را به یکدیگر مرتبط کند. همچنین گفته می‌شود که در این ریمیک، داستان بازی بازسازی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

کاربر دیگری در ردیت، تصویری از آنتاگونیست (احتمالی) بازی یعنی Saddler در تریلر را با یکی از تصاویر Mother Miranda در Village مقایسه کرده که تا حدودی شبیه به یکدیگر به نظر می‌رسند. نکته جالب اینکه، این صفحه مستقیما پس از ظاهر شدن نماد فرقه (تصویر اول) در تریلر نمایش داده می‌شود.

در این پست همچنین اشاره شده که Plagas، ویروسی که در Resident‌ Evil 4 روستاییان را تبدیل می‌کند کاملا شبیه به Caduo انگل Village است که مادر میراندا روستاییان را به آن‌ها آلوده می‌کند. هیچ وقت توضیح داده نشده که Saddler چگونه از Plagas در دهکده اصلی مطلع شده، بنابراین طرفداران اشاره می‌کنند مادر میراندا، در حین تحقیق در مورد انگل‌ها در اروپا، Saddler را به این گونه تبدیل کرده و در نتیجه آن اتفاقات Resident Evil 4 آغاز شده است.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که بین این دو بازی ارتباط خاصی وجود خواهد داشت یا خیر. ریمیک Resident Evil 4 برای عرضه در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فصل اول سریال Resident Evil: Infinite Darkness – یک اقتباس درخور از رزیدنت اویلمسیری درست برای اقتباس از دنیای رزیدنت اویل
نقد فصل اول سریال Resident Evil: Infinite Darkness – یک اقتباس درخور از رزیدنت اویل


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا