بازی

مد اول شخص به بازی Fortnite اضافه می‌شود

مد اول شخص به بازی Fortnite اضافه می‌شود

شایعات و خبرهای بازی فورتنایت (Fortnite) هیچگاه تمام نمی‌شوند و اکنون یک منبع معتبر خبر از تغییر بزرگی برای فصل چهارم می‌دهد.

به نظر می‌رسد که اپیک گیمز می‌خواهد حسابی در فورتنایت تغییر ایجاد کرده و تجربه اول شخص آن را از فصل بعد ممکن کند. با این وجود بازیکنان همچنان می‌توانند Fortnite را به صورت سوم شخص نیز تجربه کنند و این کار به انتخاب خود آن‌ها بستگی دارد. HypeX منبعی است که به این موضوع اشاره کرد و همین موضوع اعتبار بیشتری به خبر می‌دهد.

HypeX ادعا می‌کند که اپیک گیمز فایل‌های اول شخص بازی را در این ماه به روزرسانی کرده کرده است. البته هنوز تاریخ عرضه دقیق این مد مشخص نیست و شاید این اتفاق در فصل چهارم رخ دهد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد ولی اپیک گیمز سعی داشته طی فصل‌های گذشته گیم‌پلی فورتنایت را به‌روز و بهینه‌تر کند. 

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

فورتنات

بازخوردها به حذف ساخت و ساز از بازی بسیار خوب بوده و انتظار می‌رود که مد اول شخص نیز با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبه‌رو شود. با حذف ساخت و ساز تعداد بازیکنان جدید فورتنایت افزایش پیدا کرد و مد اول شخص نیز می‌تواند یک گزینه هیجان انگیز دیگر برای آن‌ها باشد.

اگر جزء طرفداران این بازی بتل رویال محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید» را بخوانید.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های مک در سال ۲۰۲۲مجموعه‌ای پربار، نام‌هایی آشنا
بهترین بازی‌های مک در سال ۲۰۲۲


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا