بازی

بازه زمانی عرضه بازی The Lord of The Rings: Gollum مشخص شد

بازه زمانی عرضه بازی The Lord of The Rings: Gollum مشخص شد

شرکت Nacon یکی از ناشران بازی The Lord of the Rings: Gollum، در گزارش مالی هفته اخیر اعلام کرد که این عنوان برای عرضه در شش ماهه منتهی به سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور-مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

بدین معنا که ساخته جدید استودیو Daedalic Entertainment، زودتر از آپریل (فروردین ۱۴۰۲) منتشر نخواهد شد اما حداکثر تا مهر ماه می‌توان منتظر عرضه آن بود.

داستان Gollum به موازات اتفاقات فیلم اول ارباب حلقه‌ها یعنی The Fellowship of the Ring اتفاق می‌افتد و یک بازی اکشن نقش‌آفرینی داستان محور است که در آن بازیکنان برای بازیابی حلقه قدرت تلاش می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲خاندان اژدها و حلقه‌های قدرت با رویکرد سیاست و ماجراجویی
نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲

بازی The Lord of the Rings: Gollum که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است.

در ماه می گذشته، اعلام شد که این بازی در سپتامبر ۲۰۲۲ برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد و نسخه سوییچ نیز در اواخر سال عرضه خواهد شد.

اولین تریلر گیم پلی در خرداد ماه منتشر شد، اما یک ماه بعد Nacon و Daedalic اعلام کردند که بازی «چندین ماه» به تعویق افتاده و بعداً اعلام کردند که تا سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد.

این دو شرکت در بیانیه‌ای آن زمان اعلام کردند:

در طول چندین سال گذشته، تیم ما سخت کار کرده است تا دیدگاه ما را از یک داستان برجسته، در دنیایی نفس گیر، پر از جادو و شگفتی به اشتراک بگذارد. ما متعهد هستیم که انتظارات جامعه خود را برآورده کنیم و داستان ناگفته گالوم را به گونه‌ای کشف کنیم که به دیدگاه «جی. آر. آر. تالکین» احترام بگذارد.

در ادامه این بیانیه، مانند اکثر بیانیه‌های مربوط به تاخیر بازی‌ها آمده است:

همانطور که گفته شد، برای ارائه بهترین تجربه ممکن، ما تصمیم گرفته‌ایم تا چند ماه بازی‌ The Lord of the Rings: Gollum را دیرتر منتشر کنیم. در آینده نزدیک، زمان دقیق آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا