فناوری

4 ابزار جدید از گوگل برای تایید اطلاعات و تصاویر

4 ابزار جدید از گوگل برای تایید اطلاعات و تصاویر

در عصر هوش مصنوعی، گوگل بر روی 4 ابزار جدید کار می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند اخبار و محتوای موجود در وب را تأیید کنید، از جمله برجسته کردن تصاویری که ممکن است جعلی به نظر برسند.

گوگل اخیراً به‌روزرسانی‌های عظیمی را انجام داده است و به غیر از معروف‌ترین بهینه‌سازی موتورهای جستجو، ویژگی‌های جدید زیادی نیز به آن اضافه شده است.

گوگل در جدیدترین آپدیت خود، 4 گزینه جدید را برای موتور جستجوی اینترنتی خود معرفی کرد و این ویژگی‌ها به کاربران کمک می کند تا در هر موضوعی که می خواهند اطلاعاتی در مورد آن به دست آورند.

گزینه تایید
گوگل اخیرا قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران کمک می کند که با وجود انتشار شایعات و اخبار کذب فراوان در اینترنت، صحت هر اطلاعاتی را بررسی کنند.

در گوگل، گزینه ای وجود دارد که کاربران می‌توانند هر ادعایی را دوباره ارزیابی کنند.

اکسپلور تایید می‌کند
FACT-CHECK EXPLORER یکی دیگر از ویژگی‌های جدید گوگل است.

اکسپلورر به کاربران کمک می‌کند تا صحت اطلاعات در مورد یک موضوع یا تصویر دریافت کنند، اما برای اینکه نتایج به‌طور خودکار تولید شوند، باید لینک تصویر را در اکسپلورر Fact Check جای‌گذاری کنید.

اطلاعات بیشتر در هر صفحه
هنگامی که کاربران درخواست‌های خود را برای اطلاعات در کادر جستجوی گوگل ارسال می کنند، صفحه نتایج فهرست طولانی از وب سایت‌ها را نشان می دهد.

در حالی که برخی از آنها بسیار محبوب هستند، ممکن است تعداد کمی وجود داشته باشند که کاملاً ناآشنا باشند، در این صورت، کاربران اغلب تمایلی به کلیک بر روی پیوند ندارند، زیرا آن را مخرب می دانند.

برای حل این مشکل، گوگل اکنون ویژگی «About this result» را ارائه کرده است که در منوی سه نقطه کنار وب سایت موجود است.

با کلیک بر روی این گزینه، کاربران قبل از بازدید از یک وب سایت، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب می کنند و اطلاعات به 40 زبان از جمله هندی، بنگالی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ژاپنی، کره ای و ویتنامی در دسترس خواهد بود.

اطلاعات اختصاصی هر عکس 
از نتایج Google Photos، کاربران می‌توانند برای استفاده از این ویژگی به منوی سه نقطه برای هر عکسی بروند.

این به افراد کمک می کند تا پس زمینه و منبع عکس را بررسی کنند.از دیگر ویژگی های مهم این ابزار، دانستن تاریخچه عکس، استفاده آنلاین و جزئیات است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا