بازی

تریلر فیلم Spiderhead با بازی کریس همسورث را از اینجا ببینید

تریلر فیلم Spiderhead با بازی کریس همسورث را از اینجا ببینید

نتفلیکس اخیرا تریلر رسمی فیلم Spiderhead را با بازی کریس همسورث منتشر کرده که او را در یک نقش رویاپرداز باهوش اما افراطی نشان می‌دهد. در این فیلم وی نقش شخصیت استیو آبستی را ایفا کرده که اداره یک مرکز تحقیقاتی عجیب و غریب را برعهده دارد.

مطلب پیشنهادی:ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند
ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند

در فیلم Spiderhead، زندانیان بجای اینکه محبوس باشند می‌توانند آزادانه در راهروهای سفید رنگ این مرکز قدم بزنند ـ البته تا قبل از آنکه استیو آن‌ها را به اتاق شیشه‌ای ببرد و به بهانه رستگاری مواد مخدر بهشان بدهد. دو زندانی به نام‌های جف و لیزی (با بازی مایلز تلر و جرنی اسمالت) از طریق همین مواد مخدر با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

در تریلر منتشر شده، استیو را می‌بینیم که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و درحالی که زندانیان با یکدیگر درگیر می‌شوند، از درد به خود می‌پیچند و رفتارهای پرخطر دیگری انجام می‌دهند، وی با هیجان زیادی آن‌ها را تماشا می‌کند. علاوه بر کریس همسورث، بازیگرانی مانند ببه بتنکورت، تس هاوبریچ، جوئی ویرا و دنیل ریدر در این فیلم حضور دارند.

این فیلم بر اساس یک داستان کوتاه، نوشته جورج ساندرز ساخته شده و جوزف کوشینسکی (سازنده آثاری مانند Tron: Legacy و Top Gun: Maverick) کارگردانی آن‌ را برعهده دارد.

فیلم سینمایی Spiderhead با هنرنمایی کریس همسورث در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا