بازی

رسمی: هنری کویل دیگر نقش سوپرمن ایفا نخواهد کرد

رسمی: هنری کویل دیگر نقش سوپرمن ایفا نخواهد کرد

اکنون که تازه دو ماه از خبر بازگشت هنری کویل به نقش سوپرمن می‌گذر و به همین منظور از سریال ویچر نتفلیکس نیز جدا شده، این بازیگر به تازگی اعلام کرده که قرار نیست برای ایفای مجدد این نقش بازگردد. گویا این خبر به دنبال صحبت‌های جیمز گان برای اولین پروژه سوپرمن او آمده و قصد دارد تمرکز را روی نسخه جوان‌تری از این ابرقهرمان قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشیهمکارهای غیرخفاشیِ شوالیه تاریکی
۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشی

مهم‌ترین اقدام جیمز گان از زمان پیوستن به دنیای دی‌سی و حضور به عنوان مدیرعامل در کنار پیتر سفرن، نوشتن فیلمنامه‌ای برای یک فیلم پیش‌درآمد سوپرمن است که روی نسخه جوان‌تر کلارک کنت (سوپرمن) تمرکز دارد، زمانی که او به عنوان گزارشگر Daily Planet فعالیت می‌کرد. گان در این باره توضیح داد:

در مراحل اولیه، داستان ما بر سال‌های جوانی این شخصیت متمرکز خواهد بود، بنابراین نمی‌توانیم هنری کویل را در کنار خود داشته باشیم. اما ما یک جلسه خوب با او داشتیم و از طرفداران بزرگ او هستیم و درمورد کارهای هیجان‌انگیز زیادی که می‌توانیم در آینده انجام دهیم با او صحبت کردیم.

هنری کویل سوپرمن

این اخبار توسط هنری کویل در صفحه اینستاگرام او تایید شد و این بازیگر ناامیدی خود را از این تصمیم اعلام کرد و اشاره کرد که استودیو به او گفته بود که بازگشتش را در ماه اکتبر تایید کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد طرفداران قرار نیست این بازیگر را حداقل در آینده‌ای نزدیک در نقش سوپرمن ببینند.

بدون شک این خبر ناامید‌کننده‌ای برای طرفداران این شخصیت خواهد بود، چراکه آن‌ها پس از حضور سوپرمن در صحنه پس از تیتراژ فیلم Black Adam و تایید هنری کویل، انتظار داشتند یک بار دیگر او را در این نقش ببینند.

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا