بازی

جیمز کامرون در ساخت Avatar: Frontiers of Pandora رویکرد نظارتی داشته است

جیمز کامرون در ساخت Avatar: Frontiers of Pandora رویکرد نظارتی داشته است

Avatar: The Frontiers of Pandora عنوانی است که همزمان با قسمت دوم فیلم آواتار عرضه می‌شود. این بازی قرار بود خیلی زودتر منتشر شود، اما موانع پیش‌بینی نشده و تاخیر در انتشار فیلم‌های بعدی، آن را از طرفداران دور نگه داشت. اکنون در حالی که Avatar: The Way of Water برای اکران در آذر ماه آماده می‌شود، کامرون نظرات خود را در مورد بازی پیش‌رو اعلام کرد.

کامرون در مصاحبه با IGN اذعان کرد نسبت به کاری که یوبیسافت با نویسندگی بازی‌های خود انجام می‌دهد، بسیار هیجان‌زده است و نسبت به پروسه ساخت این عنوان، رویکردی کاملاً غیرمستقیم و نظارتی در پیش گرفته است.

من به آن‌ها نمی‌گویم چه کار بکنند، چرا که دنیای خود، تجارت و بازار خود را می‌شناسند. ما فقط مراقب هستیم که یک زمان کاری انجام دهند که از نظر فرهنگ Na’vi و آنچه که RDA در مورد پاندورا انجام می‌دهد، غیرمتعارف باشد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اقتباس سینمایی بر اساس ادبیات که باید در سال ۲۰۲۲ تماشا کنیدجدیدترین برداشت‌های پرده‌ نقره‌ای از ادبیات داستانی
۱۰ اقتباس سینمایی بر اساس ادبیات که باید در سال ۲۰۲۲ تماشا کنید

بازی Avatar: The Frontiers of Pandora همچنین مطابق با دیدگاه کامرون برای فیلم‌های بعدی است. این کارگردان معتقد است اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، می‌توانند هر دو سه سال یک فیلم سینمایی را اکران کنند. با این حال، هنوز مشخص نیست که برای هر کدام از آن‌ها بازی جدیدی ساخته خواهد شد یا خیر.

یوبیسافت احتمالاً کمی عقب‌نشینی خواهد کرد و من دقیقاً در مورد این موضوع تحقیق نکرده‌ام که قضیه چگونه خواهد شد. اما چیزی که در حال حاضر به دنبال آن هستیم این است که دنیایی ماندگار و دیدنی با مجموعه‌ای از دنباله‌ها ایجاد کنیم.

علاوه بر این، او اشاره کرد که چگونه چنین چیزی می‌تواند در نهایت به پارک‌های تفریحی دیزنی مانند World of Pandora در فلوریدا اضافه شود.

Avatar: Frontiers of Pandora

همانند فیلم‌ها، Frontiers of Pandora نیز در طول سال‌ها شاهد تاخیرهای نسبتاً زیادی بوده است. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما تنها در Ubisoft Forward 2021 چیزی مشخص از آن در قالب یک تریلر دیدیم.

با این حال، مدیر استودیو سازنده Massive Entertainment مدت کوتاهی پس از رونمایی از سمت خود کنار رفت و پس از آن دیگری چیزی از بازی نشنیدیم. در تیر ماه امسال نیز متوجه شدیم که عرضه آن تا سال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به تعویق افتاده و هنوز تریلری از گیم‌پلی ندیده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم که نمی‌دانستید کمیک بوکی هستندجایی برای ابرقهرمانان نیست
۴۰ فیلم که نمی‌دانستید کمیک بوکی هستند


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا