بازی

کونامی ناخواسته محتوای رویداد Silent Hill را لو داد

کونامی ناخواسته محتوای رویداد Silent Hill را لو داد

کونامی پیش‌تر یک رویداد مخصوص سری سایلنت هیل (Silent Hill) را معرفی کرده بود که قرار است ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه (امشب) برگزار شود. ظاهرا این شرکت به طور ناخواسته محتوای رویداد را لو داده و نتیجتا نام پروژه‌هایی که قرار بود در آن حضور داشته باشند مشخص شده است.

پروژه‌های مذکور شامل ریمیک Silent Hill 2 (که احتمالا چند قسمتی خواهد بود)، فیلم Return to Silent Hill و همچنین دو پروژه نامشخص تحت عنوان Silent Hill: Ascension و Silent Hill: Transmission می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شودفرصتی برای آشنایی‌ با بهترین‌های این ژانر
با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شود

در بخش دیتای رویداد، تگ‌های استیم و پلی استیشن نیز به چشم می‌خورد که می‌تواند نشانگر عرضه بازی جدید سایلنت هیل تنها برای پلی استیشن و پی‌سی باشد و خبری از نسخه ایکس باکس نخواهد بود.

یکی از نکات قابل توجه، عدم مشاهده نام Project Sakura است؛ این پروژه از چند ماه پیش تصاویر و اطلاعاتی دریافت کرده بود. البته این امکان وجود دارد که Silent Hill: Transmission در واقع نام تجاری همان پروژه باشد.

از چندین ماه پیش شایعات مختلفی درباره ریمیک سایلنت هیل ۲ می‌شنیدیم که احتمالا توسط بلوبر تیم (سازنده عنوان ترسناک The Medium) توسعه می‌یابد. در هر حال باید تا بامداد امشب منتظر ماند و دید چه چیزی در انتظار طرفداران صبور Silent Hill‌ است.

همچنین طی اخبار جدید، گفته شده طراح افسانه‌ای سری که خالق شخصیت‌هایی نظیر کله‌هرمی محسوب می‌شود، قرار است در ساخت بازی‌های جدید Silent Hill‌ همکاری کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا