بازی

یوسی پابجی موبایل با تخفیف عیدی ویژه

یوسی پابجی موبایل با تخفیف عیدی ویژه

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پاکسیت با همکاری بازار، تخفیف ویژه عیدانه برای تمام محصولات خود در نظر گرفته. هر روز ساعت 12 به paxit.ir بیایید، 5 محصول را با تخفیف دلاری و تحویل آنی بخرید و حالش را ببرید!

راستی اگر بخواهیم زودتر تقلب برسانیم، تخفیف یوسی پابجی ویژه روزهای 6 و 10 و 13 فروردین است ولی روزهای دیگر هم انواع و اقسام حراجی‌ها، از جم موبایل لجند و فری فایر گرفته تا گیفت کارت پلی استیشن و اپل و … را داریم! پس بد نیست هر روز به ما سر بزنید و تخفیف‌های روزانه را ببینید.

چرا UC را از پاکسیت بخریم؟!

  • تحویل فوری به صورت خودکار
  • دارای انواع پکیج‌های متنوع، ارزان و اقتصادی
  • بدون نیاز به پسورد اکانت (دیگر پسورد اکانتتان را به کسی ندهید!)
  • شارژ قانونی اکانت بدون خطر بن شدن اکانت
یوسی پابجی موبایل با تخفیف عیدی ویژه - lastech

در PUBG کولاک کنید!

بازی پابجی بدون آیتم‌های فوق‌العاده جذابش که در فروشگاه این بازی چشمک می‌زنند هیجان کافی را ندارد. لذت حضور در این بتل رویال مرگبار و فان به این است که لباس‌های جذاب داشته باشید، لوازم جانبی‌تان تکمیل باشد و هر نوع پوسته‌ اسلحه‌ای که عاشقش هستید را داشته باشید. بدست آوردن تمام این‌ها و بسیاری موارد دیگر هیچ کاری ندارد. فقط کافی‌ست مقداری UC PUBG همراه خود داشته باشید و به فروشگاه بروید و سپس در بازی کولاک کنید.

برای خریدن یوسی پابجی نگران نباشید، چون پاکسیت کنار شماست. در اینجا، به محض این که مقدار مورد نظر خود را خود را انتخاب کردید و پرداخت خود را تکمیل کردید، فورا به صورت اتوماتیک و بدون حتی یک دقیقه انتظار به حساب شما واریز می‌شود. علاوه‌بر این‌ها خرید شما از طریق پرداخت ریالی ممکن است و هیچ دردسری برای اینکار ندارید. اگر می‌خواهید دنیای Pubg را عوض کنید و در میدان نبرد با تجهیزات خود کولاک کنید، حالا وقت خرید یوسی است.

تمام چیزهایی که با UC می‌توانید بخرید

خرید یوسی پابجی برای گیمرهایی که عاشق این بازی هستند و می‌خواهند تجربه خود را در این بازی لذت بخش‌تر کنند، ضروری است. UC ارز رایج این بازی است و همه تراکنش‌ها و پرداخت‌های درون بازی توسط این ارز انجام می‌شود. خرید لباس، پوسته اسلحه، ارتقاء رویال پس و بسیاری موارد دیگر با UC انجام می‌شود و می‌تواند بازی را دگرگون کند. در ادامه تمام چیزهایی را ببینید که می‌توانید با این پول شگفت‌انگیز بخرید.

یوسی پابجی موبایل با تخفیف عیدی ویژه - lastech

رویال پس

رویال پس تنها راه بدون جایگزینی است که دریایی از جوایز را برای شما فراهم می‌کند. حال تصور کنید که هیچ رویال پسی در بساط ندارید و هنوز کلی از فصل باقی مانده، در این صورت ممکن است بازی برای‌تان خسته کننده شود. اینجاست که با بررسی قیمت یوسی پابجی موبایل می‌بینید که ارزشش را دارد تا رویال پس خود را ارتقاء دهید و از انتظار خلاص شوید.

رویال پس در این بازی در دو نوع الیت پس (۳۶۰ UC) و الیت پس پلاس ( ۹۶۰ UC) قابل خرید است. هر کدام از این دو مورد را که بخرید، دری به دنیای بزرگ و هیجان‌انگیز جوایز ارزشمند برای‌تان باز می‌شود. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم از بهترین سایت خرید یوسی یعنی پاکسیت یا از اپلیکیشن آن استفاده کنید.

پس از خرید رویال پس با UC PUBG می‌توانید با هر بار افزایش رنک در بازی، جوایز پرمیوم و ویژه‌ای را دریافت کنید که هر کسی در این بازی آن‌ها را ندارد. بازیکنانی که این Royale Pass را نخرند نمی‌توانند از این جوایز جذاب بهره‌مند شوند.

صندوق‌های پرمیوم

اکثر آیتم‌هایی که در فروشگاه بازی قابل خرید هستند در صندوق‌های بازی هم پیدا می‌شوند. همیشه با خرید یک صندوق پرمیوم یا ویژه می‌توانید آیتم‌هایی بدست بیاورید که هزینه مجموع آن‌ها از صندوق بسیار بیشتر است. با این کار شما در خرج کردن UC PUBG MOBILE بسیار صرفه جویی می‌کنید و آیتم‌های افسانه‌ای و اسکین‌های بسیار لوکس را با قیمت‌هایی بسیار مناسب بدست می‌آورید.

گیمرها معمولا با توجه به قیمت یوسی برای خوشان برنامه‌ریزی می‌کنند که دقیقا چه تعداد بخرند و با آن‌ها چه چیزهایی را از فروشگاه بازی تهیه کنند. بهتر است شما هم این کار را بکنید و بخشی از UC های خود را برای خرید صندوق کنار بگذارید. وقتی چند تا از این صندوق‌ها را امتحان کنید و آیتم‌های خفن آن‌ها را بدست بیاورید از خودتان برای گرفتن این تصمیم تشکر می‌کنید.

یوسی پابجی موبایل با تخفیف عیدی ویژه - lastech

گردونه شانس

پس از خرید یوسی پابجی موبایل حتما به سراغ گردونه شانس بروید. این یک گردونه شانس عادی نیست، بلکه گردونه خوش‌شانسی است. چون امکان ندارد از چیزی که بدست می‌آورید پشیمان شوید. نسبت به یوسی بسیار کمی که برای این گردونه می‌پردازید، شانس بردن جوایزی را دارید که حیرت‌انگیز هستند و بسیار ارزشمندند. با این حال حتی اگر در تمام شانس‌های خود بهترین آیتم را بدست نیاورید، بازهم آیتم جذابی را بدست می‌آورید. خوبی گردونه این است که شما را دست خالی نمی‌گذارد.

در نظر داشته باشید که این گردونه همیشه در دسترس نیست و به صورت ناگهانی با پیشنهادات جذابش ظاهر می‌شود. پس بهتر است همیشه مقداری  UC PUBG Mobile ذخیره داشته باشید تا شانس استفاده از این گردونه را داشته باشید.

شخصیت‌های ویژه

PUBG Mobile دارای پنج شخصیت ویژه است: ویکتور، سارا، کارلو، اندی و آنا. برای اینکه قفل این کاراکترهای جذاب را باز کنید (به جز ویکتور) به UC نیاز دارید. با در نظر گرفتن اینکه قیمت بعضی از این کاراکترهای ویژه که تا ۱۲۰۰ UC هم می‌رسد، اقدام به خرید آن‌ها کنید. هرچند آن‌ها گران هستند، اما شما را به یکی از خاص‌ترین بازیکنان تبدیل می‌کنند.

لباس

با شروع هر فصل جدید، آیتم‌های ویژه فراوانی به PUBG اضافه می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین آیتم‌‌ها در میان موراد جدید، لباس‌ها هستند. آن‌ها معمولا با داستان و تم جدید فصل همخوانی دارند و خرید آن‌ها آرزوی هرکسی است. بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای پس از خریدن یوسی پابجی قبل از هر چیز به سراغ این لباس‌ها می‌روند و برای خود یک Outfit جذاب می‌خرند.

پوسته اسلحه

معمولا هر بازیکنی در بازیکنی در پابجی، به یک سری از سلاح‌ها علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارد. ممکن است شما به صورت تخصصی یک اسنایپر حرفه‌ای باشید، یا با تیروکمان به سراغ دشمنان بروید و یا سلاح‌هایی دیگر را بپسندید. به هر ترتیب اسلحه تخصصی شما هرچیزی که باشد بهتر است حسابی آن را مجهز کنید و با یک پوسته عالی ظاهرش را جذاب‌تر کنید. هیچ چیزی در این بازی از سلاح شما مهم‌تر نیست و بهتر است که دقیقا مطابق میل‌تان تزئینش کنید و از آن لذت ببرید.

اسکین وسایل نقلیه

وسایل نقلیه در PUBG Mobile طیف بسیار گسترده‌ای دارند؛ از شیر چینی گرفته تا جیپ‌های جنگی و موتورهای سرعتی در مپ این بازی پیدا می‌شوند. حیف است که آن‌ها را با اسکین‌ها و پوسته‌های جذابی که در فروشگاه این بازی است تزئین نکنید. با خرید یوسی ارزان از پاکسیت به سراغ این اسکین‌ها بروید و هر کدام که با سبک و استایل شما هماهنگی بیشتری دارد را برای خود بخرید.

شکلک‌ها و رقص‌ها

حتما تا به حال در ویدیو‌های یوتوب یا در بازی کاراکترهایی را دیده‌اید که با کشتن هر نفر یک شکلک جذاب یا فان را از خود به نمایش می‌گذارند. این حرکات جذاب و نمایشی با تنوع بسیار بالایی در فروشگاه بازی قابل خرید هستند و می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. پس از خرید یوسی پابجی موبایل حتما به سراغ آن‌ها بروید و یک رقص جذاب را برای کاراکتر خود بخرید.

منبع متن: https://cafebazaar.ir/bazaarche/uc-pubg

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا