بازی

تاریخ اکران فیلم Weird: The Al Yankovic story با بازی دنیل ردکلیف مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Weird: The Al Yankovic story با بازی دنیل ردکلیف مشخص شد

سرانجام تاریخ اکران فیلم Weird: The Al Yankovic story با انتشار پوستر رسمی آن مشخص شده و به این ترتیب قرار است در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان ۱۴۰۱) منتشر شود. این فیلم بیوگرافی بر اساس داستانی به همین نام که در سال ۲۰۱۰ از برنامه تلویزیونی Funny Or Die پخش می‌شد ساخته شده است. داستان درباره ویرد ال یانکوویچ، خواننده، ترانه‌سرا و صداپیشه آمریکایی است که دنیل ردکلیف ایفای نقش او را برعهده خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر

در واقع این فیلم قرار است زندگی عجیب ویرد ال را در مبارزه با مواد مخدر و الکل و خدشه‌دار شدن شهرت او به تصویر بکشد. در خلاصه کوتاهی از داستان آن می‌خوانیم:

این فیلم بیوگرافی هیچ حقیقتی را پنهان نمی‌کند و همه جنبه‌های زندگی یانکوویچ را بررسی می‌کند. از شهرت فراوان او گرفته تا موفقیت‌های اولیه‌اش مانند ترانه‌های Eat It و Like a Surgeon و روابط عاشقانه‌اش با افراد مشهور و بعضا سبک زندگی نامناسب او.

پوستر رسمی نیز دنیل ردکلیف را با هیبتی قدرتمند و درحالی که آکوردئون در دست دارد و پشت او به دوربین قرار گرفته نشان می‌دهد. رین ویلسون (در نقش شخصیت رادیویی دکتر دمنتو)، ایوان ریچل وود در نقش مدونا، توبی هاس و جولیان نیکلسون به ترتیب در نقش‌های نیک و ماری یانکوویچ و جیمز پرستون راجرز به عنوان هالک هوگان در فیلم Weird: The Al Yankovic story حضور خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا