بازی

صداپیشه اصلی باز لایتیر در انیمیشن Toy Story 5 حضور خواهد داشت

صداپیشه اصلی باز لایتیر در انیمیشن Toy Story 5 حضور خواهد داشت

همانطور که احتمالا در جریان هستید، باب ایگر به تازگی از ساخت دنباله‌ جدید برای فرانچایزهای معروف داستان اسباب‌بازی، Frozen و Zootopia خبر داده است. در همین مورد، تیم آلن، صداپیشه اصلی شخصیت باز لایتیر که در اولین انیمیشن Toy Story در سال ۱۹۹۵، صداپیشگی باز را برعهده داشت اعلام کرده که قرار است بار دیگر نقش خود را به عنوان باز لایتیر در انیمیشن Toy Story 5 ایفا کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد

اخیرا کریس ایوانز، بازیگر محبوب آمریکایی صداپیشگی باز را در فیلم اسپین آف Lightyear که در سال ۲۰۲۲ اکران شد، برعهده داشت. تیم آلن با به اشتراک گذاشتن دیالوگی از باز در اکانت توییر خود نوشت:

به زودی می‌بینمت وودی، تو یک مرد کوچولوی عجیب هستی و من دلم برات می‌سوزه. بریم به سمت شماره ۵، بی‌نهایت و فراتر از آن.

انیمیشن داستان اسباب‌بازی

این پست آلن در واقع اشاره‌ای به بازگشت وودی، با صداپیشگی تام هنکس دارد که اگر این اتفاق بیفتد و شاهد حضور هر دوی آن‌ها باشیم، بدون شک یک داستان اسباب‌بازی ماندگار دیگر را رقم خواهد زد. جوناس ریورا، تهیه‌کننده این فرانچایز، در طول تور مطبوعاتی داستان اسباب‌بازی 4 در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که این امکان وجود دارد داستان اسباب‌بازی با تمرکز بر اسباب‌بازی‌های دیگر پس از پایان فصل‌های پشت سر هم در مورد اسباب‌بازی‌های اصلی اندی در داستان اسباب‌بازی 3 و 4 ادامه یابد.

با اینکه انیمیشن Toy Story 4 به عنوان قسمت پایانی این فرنچایز در نظر گرفته شد، تام هنکس گفته بود که «اگر این داستان در آینده ادامه پیدا کند، از آن تعجب نمی‌کند.» با این اوصاف باید انتظار بازگشت او را در کنار تیم آلن داشت و می‌توان به Toy Story 5 بسیار امیدوار بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدندشخصیت‌هایی که هیچ‌گاه از یادها پاک نمی‌شوند
نگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدند


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

Cities: Skylines و Atomic Heart در فوریه به گیم پس خواهند آمد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا